Barcelona after the pandemic seems to be in a permanent traffic jam: what are its causes and how does it affect the rest of the country and the metropolitan area? We can find it out by studying the new mobility policies.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
Sigui com sigui el que esta clar es que la mobilitat a barcelona i la seua area metropolitana ha empijorat a tots els nivells, menys freqüencia, més car( si no contem els descomptes) i més embusos de tràfic. La Nota positiva es que afortunadament contem amb tots els serveis pùblics de mobilitat.
Elemental, si treus o compliques el trànsit d’un carrer sense donar cap altre opció , els vehicles circularan per uns altres. Menys vies més embussos. Per altra banda, Barcelona va per lliure. Està creant un reialme.
Hi coincideixo. Està quedant una Barcelona ben estranya; sembla una barreja entre Calcuta i Port Aventura. I aquesta deformació de Barcelona, està excloent la gent d’una certa edat (majoria en una ciutat envellida) que veuen com les voreres s’han tornat perilloses i que no troben en el transport públic una alternativa viable i de qualitat. La reducció dràstica dels carrils de circulació podria comportar alguna desgràcia en cas que els vehicles d’emergència hagin de passar per l’únic carril possible, i hi hagi algun embús. Esperem que mai no arribi a passar.
👌
Gràcies, Joan. Ens veiem per La Plaça.