Nowadays, new alternative energies for vehicles are becoming increasingly important. We explain two of the main alternative energies and their differences: electric vehicles and hydrogen vehicles.
Nowadays, new alternative energies for vehicles are becoming increasingly important. We explain two of the main alternative energies and their differences: electric vehicles and hydrogen vehicles.
Moltes gràcies 👍, l’ideal seria el cotxe solar, però sembla que surtirien massa cars.
Per desgràcia, actualment, totes les energies renovables, impliquen unes inversions inicials que no estan a l’abast de tothom. L’esperança és que a poc a poc es vagin abaratint, pel bé del planeta.
M’agrada molt com ho expliques, per saber si un cotxe contamina o no, primer hauríem de saber d’on ve l’energia que el fa funcionar, ja que si ve d’una empresa que contamina, llavors si 👏👏👏
Exacte!! Gràcies Joanet!
Amb les plaques solars, les piles d’hidrogen i els motors elèctrics, cada día més eficaços, el transport serà millorat de valent.
Així hauria de ser per millorar el planeta. Gràcies Miquel!
Pel medi ambient semblava que el cotxe elèctric era la panacea pero no ho és. Té dos problemes: d’on prové l’energia elèctrica i com es reciclaran les bateries. Per la butxaca el manteniment del vehicle és econòmic. No té res a veure un motor elèctric amb un de combustió, el que no es tan clar és el cost de l’ electricitat que és variable segons com es faci la càrrega.
Sembla que el cotxe elèctric serà no una solució sinó una transició cap el d’ hidrògen
Tota la raó Mercè, cada energia té les seves avantatges i els seus inconvenients, haurem de veure fins a on es desenvolupa cadascuna d’elles.
Gràcies mil Coral, el futur serà l’hidrogen o no serà.
Gràcies a tu Laura! Ho veurem!!
Ben explicat i de fàcil entendre, sembla que el millor es l’hidrogen, haurem d’esperar una mica encara
Gràcies per aquest vido
Moltes gràcies Alicia! Si, haurem d’estar atents als avenços!
l’hidrogen serà la font energètica del futur. universal, no tens dependència de minerals, no hi ha bateres que tenen un cost mediambiental molt gran, els vehicles pesen molt menys,temps de càrrega més ràpid, no ha de fer infreatructures electriques faraóniques per poder 2,3 punts de recàrrega d’alta capacitat, les bateries tenen un a vida util limitada,etc… .
eficiència vs rendiment amb més cost global amb l’actual enfocament de la mobilitat elèctrica… gran debat!.
PD: Es pot fer la finestra del camp textarea mes gran?. merci. Endevant!
Gràcies pel comentari Pau! Haurem d’estar atents a com evoluciona l’hidrogen! Seguim!!
Hola Coral, algunes precisions. El cotxe d’hidrogen, a dia d’avui, és menys eficient que un de bateries. Amb l’energia que necessites per obtenir l’hidrogen pots fer tres vegades més de quilometres si aquesta energia la carregues a un vehicle de bateries. L’hidrogen no el podem obtenir a casa facilment, l’electricitat si. I finalment, ara és urgent que proliferin aquestes “noves” tecnologies, ja que és urgent deixar de cremar combustibles fòssils quan abans millor. Però haurem d’estar molt atents a fer aquesta transició, les bateries no son gratuïtes pel planeta tampoc, haurem d’exigir que es fabriquin amb certa ètica i que hi hagi un sistema de reciclatge per quan acabin la seva vida útil. Tot i això, les bateries, hidrogen i potser altres fonts renovables, son imprescindibles ara mateix
Es cert que encara aquestes dues energies necessiten progressos, però com dius son molt necessàries així que esperem que en un futur proper es puguin substituir pels combustibles fòssils. Moltes gràcies pel teu comentari Josep Maria. Seguim!!
Molt interessant! I ara penso, com es produeix l’hidrogen? Amb els cotxes elèctrics convé tenir plaques solars…. penso. Gràcies Coral!
L’hidrogen no el podríem obtenir nosaltres tan fàcilment, necessitaríem benzineres que ens el subministressin. De moment, haurem d’esperar una mica per veure els progressos d’aquesta font. Gràcies a tu Laura!