The law reforming the financial system being promoted by the Spanish government brings with it an important new feature in terms of customer service: customers must be able to be attended to 24 hours a day. 11Onze anticipated this reform and applied it from day one, including exclusive services such as 11Onze a Casa. Head of agents Mireia Cano and marketing manager Gemma Vallet talk about customer service in a new episode of La Plaça.
La Plaça is a section of the radio magazine Territori 17, of La Xarxa, which links four territories connected by the C-17: Vallès Oriental, Moianès, Osona and Ripollès.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
Molt bé. Molt important la comunicació amb la gent, entendre que necessita i saber explicar-ho.
Moltes gràcies, Pere
No puc dir res més que excel·lent Mireia,com sempre,expliques i comuniques molt bé
I si l’escolta activa,es la base d’un bona comunicació amb els clients
Gràcies
Gràcies Alicia! 💛
L’atenció transparent genera confiança. Seguiu així.
Gràcies Francesc, així seguirem! Bon Nadal!
👌
Gràcies, Joan!!!
Ens agrada ser ben atesos.
Oi tant que sí, Joaquim, és fonamental… Moltes gràcies pel teu comentari!!!