Climate change awareness is driving consumers to prefer sustainable companies. And it is becoming increasingly common to see companies that convey this commitment to the environment. But is it a genuine commitment or just a sales technique? In this episode of La Plaça we talk about greenwashing, an increasingly widespread malpractice. With Gemma Vallet, marketing director of 11Onze and Laia Gubern, art and branding director.
La Plaça is a section of the radio magazine Territori 17, of La Xarxa, which links four territories connected by the C-17: Vallès Oriental, Moianès, Osona and Ripollès.
El Canut, the 11Onze super app, is now available for Android and Apple.
Interessant i instructiu,gràcies
Celebrem que resulti profitós i entenedor, gràcies Alicia!
Molt interessant.
Celebrem que t’hagi agradat. Moltes gràcies pel teu comentari, Joaquim!!!
Molt interessant, i ben explicat.
Contents que ho hagis trobat interessant! Gràcies, Pere
Gràcies per l’article, m’ha cridat l’atenció el Greenwashing
Gràcies pel teu comentari Joan!, ens veiem per La Plaça
Si hi afegim el greenwashing de les grans empreses per accedir als Next GenerationUE tenim el lot complert de l’estafa
Sí, ves a saber quina és exactament la forma i manera de treballar, pensar i d’actuar de cadascuna de les empreses… El més complicat serà poder saber exactament si són empreses que realment fan i volen fer el que diuen i prediquen que faran o són una façana per ensabonar-nos i recollir diners, i és que avui en dia està tot molt complicat. Moltes gràcies pel teu comentari, Mercè!!!
Bona informació a tenir present davant tot el que ens envolta, hem de poder triar correctament. Com concepte social cada vegada trobo més incomprensible la necessitat d’enganyar per obtenir uns resultats. No se si per comunitats hi ha diferències percentuals o totes estan més o menys igual, però hi ha dites en que unes comunitats destaquen per treballar per l’excel·lència i d’altres per l’engany. Gràcies.
Bona reflexió, Pere! Gràcies per compartir-ho.