11ONZE TV

La Plaça – Territori 17: Greenwashing

Climate change awareness is driving consumers to prefer sustainable companies. And it is becoming increasingly common to see companies that convey this commitment to the environment. But is it a genuine commitment or just a sales technique? In this episode of La Plaça we talk about greenwashing, an increasingly widespread malpractice. With Gemma Vallet, marketing director of 11Onze and Laia Gubern, art and branding director.

La Plaça is a section of the radio magazine Territori 17, of La Xarxa, which links four territories connected by the C-17: Vallès Oriental, Moianès, Osona and Ripollès.

El Canut, the 11Onze super app, is now available for Android and Apple.

11Onze
  1. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Interessant i instructiu,gràcies

  2. Joaquin Lopez ArandaJoaquin Lopez Aranda says:
    Joaquin

    Molt interessant.

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Celebrem que t’hagi agradat. Moltes gràcies pel teu comentari, Joaquim!!!

      5 months ago
  3. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Molt interessant, i ben explicat.

  4. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
    Joan

    Gràcies per l’article, m’ha cridat l’atenció el Greenwashing

  5. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Si hi afegim el greenwashing de les grans empreses per accedir als Next GenerationUE tenim el lot complert de l’estafa

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Sí, ves a saber quina és exactament la forma i manera de treballar, pensar i d’actuar de cadascuna de les empreses… El més complicat serà poder saber exactament si són empreses que realment fan i volen fer el que diuen i prediquen que faran o són una façana per ensabonar-nos i recollir diners, i és que avui en dia està tot molt complicat. Moltes gràcies pel teu comentari, Mercè!!!

      5 months ago
  6. Pere SorianoPere Soriano says:
    Pere

    Bona informació a tenir present davant tot el que ens envolta, hem de poder triar correctament. Com concepte social cada vegada trobo més incomprensible la necessitat d’enganyar per obtenir uns resultats. No se si per comunitats hi ha diferències percentuals o totes estan més o menys igual, però hi ha dites en que unes comunitats destaquen per treballar per l’excel·lència i d’altres per l’engany. Gràcies.

Leave a Reply

You may also like

11Onze

La Plaça - Territori 17: Digital banking

16:35

Will digital banking replace traditional banking?

11Onze

La Plaça - Territori 17: Super Apps

15:13

What are super apps? How can they simplify our daily lives?

Management

La Plaça - Territori 17: Customer service

17:37

Banks are closing branches to reduce costs and personal



App Store Google Play