La consciència pel canvi climàtic fa que els consumidors prefereixin empreses sostenibles. I cada vegada és més habitual veure empreses que transmeten aquest compromís pel medi ambient. Però és un compromís autèntic o és només una tècnica de venda? En aquest episodi de La Plaça parlem del greenwashing, una mala praxis cada cop més estesa. Amb Gemma Vallet, director de màrqueting d’11Onze i Laia Gubern, directora d’art i branding.
La Plaça és una secció del magazine radiofònic Territori 17, de La Xarxa, que uneix quatre territoris connectats per la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona i el Ripollès.
El Canut, la super app d’11Onze, ja està disponible per a Android i Apple.
Interessant i instructiu,gràcies
Celebrem que resulti profitós i entenedor, gràcies Alicia!
Molt interessant.
Celebrem que t’hagi agradat. Moltes gràcies pel teu comentari, Joaquim!!!
Molt interessant, i ben explicat.
Contents que ho hagis trobat interessant! Gràcies, Pere
Gràcies per l’article, m’ha cridat l’atenció el Greenwashing
Gràcies pel teu comentari Joan!, ens veiem per La Plaça
Si hi afegim el greenwashing de les grans empreses per accedir als Next GenerationUE tenim el lot complert de l’estafa
Sí, ves a saber quina és exactament la forma i manera de treballar, pensar i d’actuar de cadascuna de les empreses… El més complicat serà poder saber exactament si són empreses que realment fan i volen fer el que diuen i prediquen que faran o són una façana per ensabonar-nos i recollir diners, i és que avui en dia està tot molt complicat. Moltes gràcies pel teu comentari, Mercè!!!
Bona informació a tenir present davant tot el que ens envolta, hem de poder triar correctament. Com concepte social cada vegada trobo més incomprensible la necessitat d’enganyar per obtenir uns resultats. No se si per comunitats hi ha diferències percentuals o totes estan més o menys igual, però hi ha dites en que unes comunitats destaquen per treballar per l’excel·lència i d’altres per l’engany. Gràcies.
Bona reflexió, Pere! Gràcies per compartir-ho.