Les entitats bancàries tanquen oficines per reduir costos i l’atenció personal s’esmicola. Molt sovint t’atenen bots i costa parlar amb una persona. Com ho farem a 11Onze per combinar la digitalització i l’atenció personal? Ho expliquen la directora de màrqueting Gemma Vallet i el cap de Back Office d’11Onze, Iu Alemany, en una nova secció de La Plaça.
La Plaça és una secció del magazine radiofònic Territori 17, de La Xarxa, que uneix quatre territoris connectats per la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona i el Ripollès.
El Canut, la super app d’11Onze, ja està disponible per a Android i Apple.
Ha estat molt bé.
Celebrem que t’hagi agradat. Moltes gràcies pel teu comentari, Joaquim!!!
La atenció a les persones es molt important. Els més avesats hem de tenir iniciativa i deixar-nos assessorar per la gent d’11Onze i al mateix temps nosaltres ajudar als més propers i que confiïn en nosaltres. Tot plegat qüestió de comunitat.
És engrescador llegir comentaris tan gratificants com el que ens has escrit, Pere. Gràcies per confiar en nosaltres. Que tinguis bones festes!
La grandesa d’11Onze tenir cura de les persones,cerca el que necessiten
Gràcies
🙏
La tecnologia, en el seu punt d’equilibri, està bé. Però i en cas d’apagada energètica qué…?
Sempre es poden tenir protocols d’actuació perquè, en cas d’apagada energètica, es pugui restablir el servei com abans millor.
Molt realista el relat, tant per part de la Gemma com de l´IU. Confiança i l relacions humanes. No poden faltar, al menys en la nostra cultura. Gràcies
Gràcies Mercè!, sense confiança, com a societat, no arribarem a cap lloc.
Ben exposat
Gràcies, Ricard pel teu comentari!
I què podem fer X ajudar la gent gran??
Doncs de moment ajudar-los a interactuar amb l’App de 11Onze al seu mòbil personal. Moltes gràcies pel teu comentari, Gemma!!!
Aprofundir en l’ús de les noves tecnologies per fer-les més properes és millorar unes eines que necessitem cada vegada més i per més coses. Bon article
Moltes gràcies pel teu comentari Francesc!
👌
Gràcies, Joan!!!