11ONZE TV

La Plaça – Territori 17: L’atenció al client

Les entitats bancàries tanquen oficines per reduir costos i l’atenció personal s’esmicola. Molt sovint t’atenen bots i costa parlar amb una persona. Com ho farem a 11Onze per combinar la digitalització i l’atenció personal? Ho expliquen la directora de màrqueting Gemma Vallet i el cap de Back Office d’11Onze, Iu Alemany, en una nova secció de La Plaça.

La Plaça és una secció del magazine radiofònic Territori 17, de La Xarxa, que uneix quatre territoris connectats per la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona i el Ripollès.

El Canut, la super app d’11Onze, ja està disponible per a Android i Apple.

11Onze
  1. Joaquin Lopez ArandaJoaquin Lopez Aranda says:
    Joaquin

    Ha estat molt bé.

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Celebrem que t’hagi agradat. Moltes gràcies pel teu comentari, Joaquim!!!

      Fa 3 anys
  2. Pere SorianoPere Soriano says:
    Pere

    La atenció a les persones es molt important. Els més avesats hem de tenir iniciativa i deixar-nos assessorar per la gent d’11Onze i al mateix temps nosaltres ajudar als més propers i que confiïn en nosaltres. Tot plegat qüestió de comunitat.

    • Jennifer Roca Civit says:

      És engrescador llegir comentaris tan gratificants com el que ens has escrit, Pere. Gràcies per confiar en nosaltres. Que tinguis bones festes!

      Fa 3 anys
  3. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    La grandesa d’11Onze tenir cura de les persones,cerca el que necessiten
    Gràcies

  4. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    La tecnologia, en el seu punt d’equilibri, està bé. Però i en cas d’apagada energètica qué…?

    • Joan BenedictoJoan Benedicto says:
      Joan

      Sempre es poden tenir protocols d’actuació perquè, en cas d’apagada energètica, es pugui restablir el servei com abans millor.

      Fa 3 anys
  5. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Molt realista el relat, tant per part de la Gemma com de l´IU. Confiança i l relacions humanes. No poden faltar, al menys en la nostra cultura. Gràcies

  6. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
  7. Gemma RAMON I PUIGGemma RAMON I PUIG says:
    Gemma

    I què podem fer X ajudar la gent gran??

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Doncs de moment ajudar-los a interactuar amb l’App de 11Onze al seu mòbil personal. Moltes gràcies pel teu comentari, Gemma!!!

      Fa 3 anys
  8. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    Aprofundir en l’ús de les noves tecnologies per fer-les més properes és millorar unes eines que necessitem cada vegada més i per més coses. Bon article

  9. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

També et pot interessar

11Onze

La Plaça - Territori 17: Digital banking

16:35

Will digital banking replace traditional banking?

11Onze

La Plaça – Territori 17: Cards

17:48

What types of cards are there and what is each one used for?

Finances

La Plaça – Territori 17: Banking fees

09:20

What fees do traditional banks usually charge?



App Store Google Play