La llei de reforma del sistema financer que impulsa el govern espanyol comporta una novetat important pel que fa a l’atenció al client: han de poder ser atesos les 24 hores del dia. 11Onze es va avançar a aquesta reforma i ho aplica des del primer dia, incloent serveis exclusius com 11Onze a Casa. D’atenció al client en parlen la cap d’agents Mireia Cano i la directora de màrqueting Gemma Vallet, en un nou episodi de La Plaça.
La Plaça és una secció del magazine radiofònic Territori 17, de La Xarxa, que uneix quatre territoris connectats per la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona i el Ripollès.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Molt bé. Molt important la comunicació amb la gent, entendre que necessita i saber explicar-ho.
Moltes gràcies, Pere
No puc dir res més que excel·lent Mireia,com sempre,expliques i comuniques molt bé
I si l’escolta activa,es la base d’un bona comunicació amb els clients
Gràcies
Gràcies Alicia! 💛
L’atenció transparent genera confiança. Seguiu així.
Gràcies Francesc, així seguirem! Bon Nadal!
👌
Gràcies, Joan!!!
Ens agrada ser ben atesos.
Oi tant que sí, Joaquim, és fonamental… Moltes gràcies pel teu comentari!!!