La ley de reforma del sistema financiero que impulsa el gobierno español comporta una novedad importante en lo que se refiere a la atención al cliente: deben poder ser atendidos las 24 horas del día. 11Onze se adelantó a esta reforma y lo aplica desde el primer día, incluyendo servicios exclusivos como 11Onze a Casa. De atención al cliente hablan la jefa de agentes Mireia Cano y la directora de marketing Gemma Vallet, en un nuevo episodio de La Plaça.
La Plaça es una sección del magazine radiofónico Territorio 17, de La Xarxa, que une cuatro territorios conectados por la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona y el Ripollès.
Deja una respuesta
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.
Molt bé. Molt important la comunicació amb la gent, entendre que necessita i saber explicar-ho.
Moltes gràcies, Pere
No puc dir res més que excel·lent Mireia,com sempre,expliques i comuniques molt bé
I si l’escolta activa,es la base d’un bona comunicació amb els clients
Gràcies
Gràcies Alicia! 💛
L’atenció transparent genera confiança. Seguiu així.
Gràcies Francesc, així seguirem! Bon Nadal!
👌
Gràcies, Joan!!!
Ens agrada ser ben atesos.
Oi tant que sí, Joaquim, és fonamental… Moltes gràcies pel teu comentari!!!