The Catalan company Cocoro was a pioneer in revolutionizing the European market with the first menstrual pants. They broke into a sector marked by taboo, with a high rate of waste generation and political decisions that have made intimate hygiene products a luxury for many women around the world. We will talk about all this with Clara Guasch, co-founder and co-CEO of Cocoro, in conversation with the head of agents Mireia Cano.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
Ben explicat
Moltes gràcies, Ricard!!!
👏
Gràcies, Daniela!!!
M”encanta que en aquesta Plaça es pugui parlar de qualsevol tema.
Celebrem que ho vegis així, i ja saps que quan vulguis pots interactuar amb nosaltres, via comentari, xat, trucades telefòniques o correus electrònics. Moltes gràcies pel teu comentari, Jordi!!!
👌
Gràcies, Joan!!!
Durant la guerra dels Balcans vaig conèixer dones refugiades de Bòsnia -els homes eren al front- i els vaig preguntar com s´ho feien amb la regla quan eren als camps de refugiats. Doncs, trossos de tela, esperar que l’ajuda internacional els portés compreses, i sinó
manyocs d´herbes. Doncs això, el món “civilitzat” és una cosa i l’altre món un de ben diferent. El comentari potser no ve a compte amb l’ article però he tingut ganes d’ explicar-ho. Em va descol·locar força i sempre hi penso.
El planeta és terra, aigua i gasos, i sobretot persones
Una història molt interessant, però com aquesta, infinitat més igual de dures i crues… Moltes gràcies pel teu comentari, Mercè!!!