L’empresa catalana Cocoro va ser pionera en revolucionar el mercat europeu amb les primeres calces menstruals. Van irrompre en un sector marcat pel tabú, amb un alt índex de generació de residus i decisions polítiques que han fet dels productes d’higiene íntima tot un luxe per a moltes dones d’arreu del món. De tot això en parlarem amb la Clara Guasch, cofundadora i codirectora de Cocoro, en conversa amb la cap d’agents Mireia Cano.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Ben explicat
Moltes gràcies, Ricard!!!
👏
Gràcies, Daniela!!!
M”encanta que en aquesta Plaça es pugui parlar de qualsevol tema.
Celebrem que ho vegis així, i ja saps que quan vulguis pots interactuar amb nosaltres, via comentari, xat, trucades telefòniques o correus electrònics. Moltes gràcies pel teu comentari, Jordi!!!
👌
Gràcies, Joan!!!
Durant la guerra dels Balcans vaig conèixer dones refugiades de Bòsnia -els homes eren al front- i els vaig preguntar com s´ho feien amb la regla quan eren als camps de refugiats. Doncs, trossos de tela, esperar que l’ajuda internacional els portés compreses, i sinó
manyocs d´herbes. Doncs això, el món “civilitzat” és una cosa i l’altre món un de ben diferent. El comentari potser no ve a compte amb l’ article però he tingut ganes d’ explicar-ho. Em va descol·locar força i sempre hi penso.
El planeta és terra, aigua i gasos, i sobretot persones
Una història molt interessant, però com aquesta, infinitat més igual de dures i crues… Moltes gràcies pel teu comentari, Mercè!!!