La empresa catalana Cocoro fue pionera en revolucionar el mercado europeo con las primeras bragas menstruales. Irrumpieron en un sector marcado por el tabú, con un alto índice de generación de residuos y decisiones políticas que han hecho de los productos de higiene íntima todo un lujo para muchas mujeres de todo el mundo. De todo esto hablaremos con Clara Guasch, cofundadora y codirectora de Cocoro, en conversación con la jefa de agentes Mireia Cano.
Deja una respuesta
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.
Ben explicat
Moltes gràcies, Ricard!!!
👏
Gràcies, Daniela!!!
M”encanta que en aquesta Plaça es pugui parlar de qualsevol tema.
Celebrem que ho vegis així, i ja saps que quan vulguis pots interactuar amb nosaltres, via comentari, xat, trucades telefòniques o correus electrònics. Moltes gràcies pel teu comentari, Jordi!!!
👌
Gràcies, Joan!!!
Durant la guerra dels Balcans vaig conèixer dones refugiades de Bòsnia -els homes eren al front- i els vaig preguntar com s´ho feien amb la regla quan eren als camps de refugiats. Doncs, trossos de tela, esperar que l’ajuda internacional els portés compreses, i sinó
manyocs d´herbes. Doncs això, el món “civilitzat” és una cosa i l’altre món un de ben diferent. El comentari potser no ve a compte amb l’ article però he tingut ganes d’ explicar-ho. Em va descol·locar força i sempre hi penso.
El planeta és terra, aigua i gasos, i sobretot persones
Una història molt interessant, però com aquesta, infinitat més igual de dures i crues… Moltes gràcies pel teu comentari, Mercè!!!