Getting an 11Onze card is easy!

Getting an 11Onze card, physical or digital, is very simple. 11Onze team leader, Mireia Cano, explains, point by point, what you need to know to make payments in your favourite shops.

 

11Onze will be publishing tutorials on the functionalities of El Canut so that, eventually, our community will be experts in our super app. We remind you that 11Onze agents are at your disposal to help you via chat, telephone 93 003 49 74 and email at: [email protected].

11Onze is becoming a phenomenon as the first Fintech community in Catalonia. Now, it releases the first version of El Canut, the super app of 11Onze, for Android and Apple. El Canut, the first universal account can be opened in Catalan territory.

If you liked this article, we recommend you read:

11Onze

You have installed El Canut, now what?

1 min read

You've downloaded our super app, and now it's time to enter

11Onze

Can we help you make a transfer?

1 min read

If you have already downloaded El Canut, you may need to make

11Onze

El Canut, step by step

1 min read

We are explaining to you how to activate it, step by step.



11Onze 11Onze
  1. David MateosDavid Mateos says:
    David

    Te bona pinta la targeta virtual.
    Gràcies per les bones aportacions

  2. montse cabanasmontse cabanas says:
    montse

    Gràcies! miraré més tutorials per decidir quina necessito. No he treballat mai amb targetes virtuals

  3. Josep AcostaJosep Acosta says:
    Josep

    Bon dia, jo intento obrir compte i em diuen que esteu actualitzant i que ho provi en 2 dies , és correcte?

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Hola, Josep. Ens consta que el teu procés d’alta a El Canut ja ha estat iniciat, però que hi ha una incidència pendent de solucionar-se. Si us plau, posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client pel xat, per telèfon (+34 93 003 49 74) o per email, a [email protected] i t’atendrem amb molt de gust.

      22 hours ago
  4. Manel Miquel MartinezManel Miquel Martinez says:
    Manel Miquel

    Jo desitgan que em funcioni per que emb dona error !!!! 🤦‍♀️ Quines ganas

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Hola, Manel. Ens consta que l’estat del teu procés d’alta és actiu i correcte del tot. Tanmateix, si tens cap problema, si us plau, posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client pel xat, per telèfon (+34 93 003 49 74) o per email, a [email protected] i t’atendrem amb molt de gust.

      22 hours ago
  5. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Desitjant de rebre-l
    Gràcies, per cert el tema afegir bancs sinó estar el teu com ho fas?

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Hola, Alícia. Tenim la capacitat PSD2 ja activa a l’aplicació per tal de poder incorporar altres bancs, però no tots els bancs estan disponibles. Els bancs es van afegint setmanalment, a mesura que ells adopten la PSD2. Tot i això, tenim el nombre més gran de bancs PSD2 de tots. Així doncs, si el que vols afegir encara no surt, et recomanem que continuïs operant amb l’aplicació d’aquesta entitat fins que s’incorpori a PSD2. Esperem que no trigarà gaire. Gràcies per plantejar-ho Alícia!

      2 weeks ago
  6. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  7. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Perfecte, gràcies.

  8. Xavier Berges DalmauXavier Berges Dalmau says:
    Xavier

    Es poden tenir ambdues? Es poden vincular a samsung pay, google pay, apple pay?

    • XavierXavier says:
      Xavier

      Bon dia Xavier, tal com sempre expliquem en el Canut aniran sortint productes i serveis, tot just comencem. D’inici és poden tenir una física i dues virtuals així que la resposta és sí. Respecte a Google Pay ben aviat s’activarà i ho comunicarem, la validació de Apple Pay també, tot i que tarda un mica més el procés, però també ho sabreu directament i a la plaça.

      2 weeks ago

Leave a Reply