¡Abrir una tarjeta 11Onze es muy fácil!

Tener una tarjeta 11Onze, física o digital, es muy sencillo. La jefa de agentes 11Onze Mireia Cano te explica, punto por punto, lo que necesitas saber para hacer pagos en tus tiendas preferidas.

 

11Onze irá publicando tutoriales de las funcionalidades de El Canut para que, al final, toda la comunidad sea experta en la nuestra super app. Te recordamos que tienes a tu disposición a los agentes 11Onze para acompañarte a través del chat, del teléfono 93 003 49 74 y del correo [email protected].

11Onze se está convirtiendo en un fenómeno como primera comunidad fintech de Cataluña. Ahora, lanza la primera versión de El Canut, la super app de 11Onze, para Android y Apple. Desde El Canut se puede abrir la primera cuenta universal en el territorio catalán.

Si te ha gustado este artículo, te recomendamos:

11Onze

Has instalado El Canut. ¿Y ahora qué?

1min lectura

Te has descargado nuestra super app y ahora te toca

11Onze

¿Te ayudamos a hacer una transferencia?

1min lectura

Si ya has descargado El Canut, quizás necesites hacer una

11Onze

El Canut, paso a paso

1min lectura

¿Te has descargado la aplicación de 11Onze? Te explicamos cómo activarla, paso



11Onze 11Onze
  1. David MateosDavid Mateos says:
    David

    Te bona pinta la targeta virtual.
    Gràcies per les bones aportacions

  2. montse cabanasmontse cabanas says:
    montse

    Gràcies! miraré més tutorials per decidir quina necessito. No he treballat mai amb targetes virtuals

  3. Josep AcostaJosep Acosta says:
    Josep

    Bon dia, jo intento obrir compte i em diuen que esteu actualitzant i que ho provi en 2 dies , és correcte?

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Hola, Josep. Ens consta que el teu procés d’alta a El Canut ja ha estat iniciat, però que hi ha una incidència pendent de solucionar-se. Si us plau, posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client pel xat, per telèfon (+34 93 003 49 74) o per email, a [email protected] i t’atendrem amb molt de gust.

      Hace 17 horas
  4. Manel Miquel MartinezManel Miquel Martinez says:
    Manel Miquel

    Jo desitgan que em funcioni per que emb dona error !!!! 🤦‍♀️ Quines ganas

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Hola, Manel. Ens consta que l’estat del teu procés d’alta és actiu i correcte del tot. Tanmateix, si tens cap problema, si us plau, posa’t en contacte amb el nostre servei d’atenció al client pel xat, per telèfon (+34 93 003 49 74) o per email, a [email protected] i t’atendrem amb molt de gust.

      Hace 17 horas
  5. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Desitjant de rebre-l
    Gràcies, per cert el tema afegir bancs sinó estar el teu com ho fas?

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Hola, Alícia. Tenim la capacitat PSD2 ja activa a l’aplicació per tal de poder incorporar altres bancs, però no tots els bancs estan disponibles. Els bancs es van afegint setmanalment, a mesura que ells adopten la PSD2. Tot i això, tenim el nombre més gran de bancs PSD2 de tots. Així doncs, si el que vols afegir encara no surt, et recomanem que continuïs operant amb l’aplicació d’aquesta entitat fins que s’incorpori a PSD2. Esperem que no trigarà gaire. Gràcies per plantejar-ho Alícia!

      Hace 2 semanas
  6. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  7. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Perfecte, gràcies.

  8. Xavier Berges DalmauXavier Berges Dalmau says:
    Xavier

    Es poden tenir ambdues? Es poden vincular a samsung pay, google pay, apple pay?

    • XavierXavier says:
      Xavier

      Bon dia Xavier, tal com sempre expliquem en el Canut aniran sortint productes i serveis, tot just comencem. D’inici és poden tenir una física i dues virtuals així que la resposta és sí. Respecte a Google Pay ben aviat s’activarà i ho comunicarem, la validació de Apple Pay també, tot i que tarda un mica més el procés, però també ho sabreu directament i a la plaça.

      Hace 2 semanas

Deja una respuesta