Has instalado El Canut. ¿Y ahora qué?
Te has descargado nuestra super app y ahora te toca introducir los datos y hacer el proceso de verificación. ¿Qué tendrás que hacer? Nuestro back office manager Iu Alemany te explica qué pasos debes seguir para activar tu cuenta 11Onze.
Para que sigas aprendiendo, 11Onze irá publicando progresivamente tutoriales de todas las funcionalidades de El Canut. Así mismo, te recordamos que tienes a tu disposición a los agentes 11Onze para acompañarte a través del chat, del teléfono 93 003 49 74 y del correo [email protected].
El banc Sabadell tancat al poble. Només el caixer. I els avis que no poden parlar amb els del banc. I s_ha de fet al mòbil O caixer. Com els expliques? Un a pena.
Doncs és la realitat que ens toca viure…, fa uns anys enrere oficines de cada banc o caixa d’estalvis a quasi cada cantonada i ara mateix tot ben al contrari.. Moltes gràcies pel teu comentari, Jordi!!!
Esperaré uns dies per veure si puc escollir IBAN
Perfecte, Joan! Cal escollir les opcions que més bé s’adaptin a les nostres situacions personals. Salut!
Gràcies
🙏
Nois, l’aplicació per iphone no marxa i posat en contacte amb el telèfon de ajuda no respon ningú, surt un missatge en anglès i es talla…..
Francesc gràcies, espero que ja ho tinguis solucionat. És estrany que no estiguem al telèfon, ja que hi som 24/7. Qualsevol cosa per xat o telèfon, una salutació.
Fet ami la Caixa m’ha fet anar a la oficina per fer la transparència , no he pogut fer-la on-line . He anat i diuen que ara ja podre
Ja e demanat Tarjeta 💪🏽
Gràcies. Pas a pas.
Fet
Genial!!! Moltes gràcies pel teu comentari, Montse.
No puc continuar, es queda pensant a l´opció “Confirma de nou la teva adreça” i no hi ha manera,ho he provat amb iphone i Android i res.
Ivan, posa’t en contacte amb nosaltres [email protected]
Jo no puc continuar, es queda pensant a l´opció «Confirma de nou la teva adreça» i no hi ha manera ja fa dies.
JOse, posa’t en contacte amb nosaltres [email protected]
De moment tot correcte, activat compte, i targeta, l’IBAN búlgar ja el canviarem. Jo amb iPhone tinc l’última versió la 0.1 (4100) i en principi cap problema he pogut afegir el meu compte de BBVA, però per afegir els de la caixa no m’accedeix, no se el perquè. Hi ha problemes d’accés?
Celebrem que ja ho tinguis, Cristian!!! Moltes gràcies pel teu comentari.
A mi també em falla l’app amb Iphone. Raportada la incidència aquest matí.Esperant resposta
Esperem que no sigui res i ben aviat ho tinguis tot arreglat i ja estiguis operatiu. Moltes gràcies pel teu comentari, Jordi!
Encara esperant una solució a la petada que té l’app d’iPhone reportada dissabte al matí….
No pateixis, Sergi, que segur que ben aviat se’t podrà solucionar. Moltes gràcies pel teu comentari.
Quan es selecciona el iban
En aquesta primera versió 1.2 només hi ha un IBAN. De Bulgaria. L’opció de poder triar IBAN esta prevista pel Novembre. Cada IBAN requereix una regulació diferent I unes condicions commercials diferents. En l’apartat del Canut tens el timeline dels productes que anirem afegint.
👌
Moltes gràcies, Joan!!!