Has instal·lat El Canut. I ara què?

T’has descarregat la nostra super app i ara et toca introduir les dades i fer el procés de verificació. Què et caldrà fer? El nostre Back Office manager Iu Alemany t’explica quins passos has de seguir per a activar el teu compte 11Onze.

 

Perquè segueixis aprenent, 11Onze anirà publicant progressivament tutorials de totes les funcionalitats d’El Canut. Així mateix, et recordem que tens a la teva disposició els agents 11Onze per a acompanyar-te a través del xat, del telèfon 93 003 49 74  i de l’adreça electrònica [email protected].

11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

Descarrega’t la super app El Canut d’11Onze!

2min lectura

Fa dies que ho anunciem: El Canut és l’aplicació d’11Onze que

11Onze

El Canut, pas a pas

1min lectura

T’has descarregat l’aplicació d’11Onze? T’expliquem com activar-la, pas a pas.

11Onze

El llançament d’El Canut, des de dins

4min lectura

La posada en marxa de l’aplicació va ser liderada pel



11Onze 11Onze
  1. Fransesc MulaFransesc Mula says:
    Francesc

    Nois, l’aplicació per iphone no marxa i posat en contacte amb el telèfon de ajuda no respon ningú, surt un missatge en anglès i es talla…..

  2. ANGEL JAIME MONDÉJAR GRANÉANGEL JAIME MONDÉJAR GRANÉ says:
    ANGEL JAIME

    Fet ami la Caixa m’ha fet anar a la oficina per fer la transparència , no he pogut fer-la on-line . He anat i diuen que ara ja podre
    Ja e demanat Tarjeta 💪🏽

  3. montse cabanasmontse cabanas says:
  4. No puc continuar, es queda pensant a l´opció “Confirma de nou la teva adreça” i no hi ha manera,ho he provat amb iphone i Android i res.

  5. JOSE RAMON HAROJOSE RAMON HARO says:
    JOSE RAMON

    Jo no puc continuar, es queda pensant a l´opció “Confirma de nou la teva adreça” i no hi ha manera ja fa dies.

  6. Cristian Palau BatistaCristian Palau Batista says:
    Cristian

    De moment tot correcte, activat compte, i targeta, l’IBAN búlgar ja el canviarem. Jo amb iPhone tinc l’última versió la 0.1 (4100) i en principi cap problema he pogut afegir el meu compte de BBVA, però per afegir els de la caixa no m’accedeix, no se el perquè. Hi ha problemes d’accés?

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Celebrem que ja ho tinguis, Cristian!!! Moltes gràcies pel teu comentari.

      Fa 1 setmana
  7. Jordi Mayné SellésJordi Mayné Sellés says:
    Jordi

    A mi també em falla l’app amb Iphone. Raportada la incidència aquest matí.Esperant resposta

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Esperem que no sigui res i ben aviat ho tinguis tot arreglat i ja estiguis operatiu. Moltes gràcies pel teu comentari, Jordi!

      Fa 1 setmana
  8. Sergi GinéSergi Giné says:
    Sergi

    Encara esperant una solució a la petada que té l’app d’iPhone reportada dissabte al matí….

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      No pateixis, Sergi, que segur que ben aviat se’t podrà solucionar. Moltes gràcies pel teu comentari.

      Fa 1 setmana
  9. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
    Ricard

    Quan es selecciona el iban

    • James SeneJames Sene says:
      James

      En aquesta primera versió 1.2 només hi ha un IBAN. De Bulgaria. L’opció de poder triar IBAN esta prevista pel Novembre. Cada IBAN requereix una regulació diferent I unes condicions commercials diferents. En l’apartat del Canut tens el timeline dels productes que anirem afegint.

      Fa 2 setmanes
  10. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta