You have installed El Canut, now what?

You’ve downloaded our super app, and now it’s time to enter your details and go through the verification process. What do you have to do? Our back-office manager Iu Alemany explains the steps you need to follow to activate your 11Onze account.

 

So that you can continue learning, 11Onze will progressively publish tutorials on all the functionalities of El Canut. We would also like to remind you that 11Onze agents are at your disposal to help you via chat, telephone 93 003 49 74, and email at: [email protected].

11Onze is becoming a phenomenon as the first Fintech community in Catalonia. Now, it releases the first version of El Canut, the super app of 11Onze, for Android and Apple. El Canut, the first universal account can be opened in Catalan territory.

If you liked this article, we recommend you read:

11Onze

Download your super app El Canut by 11Onze

2 min read

We announced it recently: El Canut is the 11Onze app that is

11Onze

El Canut, step by step

1 min read

We are explaining to you how to activate it, step by step.

11Onze

El Canut launch from inside

4 min read

The launch of the app was led by 11Onze COO Darren Smith



11Onze 11Onze
  1. Fransesc MulaFransesc Mula says:
    Francesc

    Nois, l’aplicació per iphone no marxa i posat en contacte amb el telèfon de ajuda no respon ningú, surt un missatge en anglès i es talla…..

  2. ANGEL JAIME MONDÉJAR GRANÉANGEL JAIME MONDÉJAR GRANÉ says:
    ANGEL JAIME

    Fet ami la Caixa m’ha fet anar a la oficina per fer la transparència , no he pogut fer-la on-line . He anat i diuen que ara ja podre
    Ja e demanat Tarjeta 💪🏽

  3. montse cabanasmontse cabanas says:
  4. No puc continuar, es queda pensant a l´opció “Confirma de nou la teva adreça” i no hi ha manera,ho he provat amb iphone i Android i res.

  5. JOSE RAMON HAROJOSE RAMON HARO says:
    JOSE RAMON

    Jo no puc continuar, es queda pensant a l´opció “Confirma de nou la teva adreça” i no hi ha manera ja fa dies.

  6. Cristian Palau BatistaCristian Palau Batista says:
    Cristian

    De moment tot correcte, activat compte, i targeta, l’IBAN búlgar ja el canviarem. Jo amb iPhone tinc l’última versió la 0.1 (4100) i en principi cap problema he pogut afegir el meu compte de BBVA, però per afegir els de la caixa no m’accedeix, no se el perquè. Hi ha problemes d’accés?

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Celebrem que ja ho tinguis, Cristian!!! Moltes gràcies pel teu comentari.

      1 week ago
  7. Jordi Mayné SellésJordi Mayné Sellés says:
    Jordi

    A mi també em falla l’app amb Iphone. Raportada la incidència aquest matí.Esperant resposta

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Esperem que no sigui res i ben aviat ho tinguis tot arreglat i ja estiguis operatiu. Moltes gràcies pel teu comentari, Jordi!

      1 week ago
  8. Sergi GinéSergi Giné says:
    Sergi

    Encara esperant una solució a la petada que té l’app d’iPhone reportada dissabte al matí….

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      No pateixis, Sergi, que segur que ben aviat se’t podrà solucionar. Moltes gràcies pel teu comentari.

      1 week ago
  9. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
    Ricard

    Quan es selecciona el iban

    • James SeneJames Sene says:
      James

      En aquesta primera versió 1.2 només hi ha un IBAN. De Bulgaria. L’opció de poder triar IBAN esta prevista pel Novembre. Cada IBAN requereix una regulació diferent I unes condicions commercials diferents. En l’apartat del Canut tens el timeline dels productes que anirem afegint.

      2 weeks ago
  10. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Leave a Reply