The advantages of 11Onze, point by point
At La Plaça we are often asked what are the core values of our fincom: services, prices, enthusiasm? At 11Onze we explain in detail what makes us competitive.
It is true that one of the mainstays of 11Onze is competitive and affordable pricing, as we have said from day one, but that does not mean that we are a low-cost fintech. At 11Onze we believe that, if we want to offer quality services, customers have to be willing to commit money into them. And this should not be considered an expense, but rather a contribution to a unique and encouraging project.
What makes it worth it? First, because no bank, not even the best-known fintechs such as N26, Rebellion, BNext, Revolut, Vivid or Monese, offers its customers the chance to be part of a community like La Plaça. A place where content is not just shared so you can teach yourself finances, but where you get paid Peles for doing so. A place where you can interact with people like you, where you will soon find an exclusive marketplace, and where you can view our own productions, like El Diner or L’Academy.
La Plaça encourages financial empowerment and showcases 11Onze with unprecedented transparency. Furthermore, no other financial institution can offer, as 11Onze does, the personalised and on-the-spot customer service by the team of 11Onze agents, who are available 24 hours a day, every day of the week.
We have also designed a state-of-the-art super app, El Canut, which lets us offer high-quality services at a fair price and with a range of innovative solutions that justify their cost. Soon, El Canut will expand to offer a portfolio of up to fifty microservices.
Is 11Onze expensive?
Below, we have put together a comparison table so that you can see what 11Onze offers in relation to the four largest banks in Spain.
11Onze, much more than just a competitive fincom
* The maintenance fee is expressed in terms of the instalments (monthly or quarterly) according to which the bank expects the payment to be made.
**At cash machines from other banks, the usage fee is set by the cash machine owner.
*** 11Onze is working on the 11Onze Cash network so that customers can deposit and withdraw cash from their accounts through 11Onze Partners’ points of sale with a simple bar code and at a very competitive cost.
11Onze is becoming a phenomenon as the first Fintech community in Catalonia. Now, it releases the first version of El Canut, the super app of 11Onze, for Android and Apple. El Canut, the first universal account can be opened in Catalan territory.
Moltes gràcies 👍
Gràcies, Jordi!!!
👏
Gràcies, Daniela!!!
He obert compte i he fet una targeta virtual per treballar amb l’app durant aquests primers mesos desitjo que no tardin gaire en oferir productes, perquè tot i mantenir el moneder, el compte l’hauré de donar de baixa (l’avantatge de ser mensual) perquè jo tampoc pago al banc tradicional ni manteniment, ni targetes. Però aquest projecte es molt interessant i català, vaja, un miracle amb els temps que corren 😊 i em fa molta il·lusió participar-hi. Veurem…
gràcies, Rosa , nosaltres també ens alegrem de què hi formis part en aquest projecte tan engrescador. Ens veiem per la Plaça
Pels comentaris que han escrit altres companys, ja veieu -ja sabieu per altra banda- que els catalans som molt exigents!
Sens dubte que això ens ajudarà a fer de l’11onze un banc super competitiu!
Fins al punt de tenir clients de tot l’espai de la UE!
Amb tots vosaltres formant part de la nostra comunitat, 11Onze és imparable. Gràcies pel teu comentari, Josep!
El vostre quadre comparatiu amb les entitats financeres grans em sembla trampós, perquè això és com comparar una petita botiga de barri amb uns grans magatzems, són lligues diferents. Vosaltres no teniu oficines ni caixers i la banca tradicional si. Per què no feu el mateix quadre però comparant-vos amb ING, N26, Revolut…? O potser no interessa pq sortireu com els més cars?
Gràcies , Roger pel teu apunt. T’asseguro que som i serem molt transparents: Aquesta és la nostra intenció. Dona’ns temps i veuràs coses que espero et facin canviar de manera de veure-ho. Nosaltres no som ni la banca tradicional ni una fintech, som una fincom. Donem els seus serveis, treballem per les persones i la comunitat. Intentem aprendre plegats a la plaça. Busquem els millors serveis i productes per la gent dels països catalans. I el que més importa, en pots trucar o escriure perquè hi ha persones que volem fer-ho possible.
Al 11Onze tb fareu allò de com més serveis us encomanem anirem reduïnt l’import de les comissions? Es una posibilitat aixó o sempre serà el mateix preu? Mil gràcies !!
Hola Carolina, estem treballant per ser els més competitius possibles, i que de mica en mica anirem oferint més productes i reduint els costos.
Pregunta .
Puc imprimir els rebuts de la conta
Puc agrupar amb un filtre ,las entrades I sortides entre datas i després imprimirlas
Hola Andreu, et responem a la pregunta amb el següent article on parla concretament del procés de validació de l’aplicació “El Canut” https://www.11onze.cat/magazine/proces-verificacio-el-canut/
Si tens qualsevol altre dubte o consulta no dubtis en contactar amb nosaltres través de xat o telèfon.
Molt ben definit
Moltes gràcies pel teu comentari, Ricard!!!
Crec que ja s’ha comentat però no ho trobo, la cotitularitat serà possible? Podré afegir en un futur un altre titular al meu compte d’11?
S’aniran afegint productes de mica en mica, fins que el ventall que et podrem oferir serà dels més complets que et puguis imaginar, i la cotitularitat d’un compte podria ser un d’ells. Moltes gràcies pel teu comentari, Pere!
Un altra pregunta, el personal funcionari de la Generalitat ha de tenir algún inconvenient en cobrar la nòmina, en aquest cas, en un banc búlgar?
La discriminació D’IBAN és il·legal.
No se si ja ha estat publicat a algun lloc, però, teniu o penseu tenir algun programa de cashback / recompenses ja sigui en comprar a establiments X ja sigui un percentatge del total de les compres que es vagin realitzant?
Ho estem preparant Pere. 👍🏿
Estic d’acord amb Juanjo, jo tinc una conta al banc Sabadell, i Caixa Ingeniers i amb nómina, no pago res
Segurament que ells tenen altres ingressos a través teu, com poden ser assegurances, domiciliació de la nòmina, contractació d’altres serveis alternatius… Moltes gràcies pel teu comentari, Andreu!
A mí la il·lusió se’m va passar tota quan vaig veure que a l’hora de donar-me d’alta al canut m’obligaven a dir que la meva nacionalitat era espanyola.
També hi ha un camp anomenat “country” on t’obliguen a posar spain, però al mateix temps un altre camp anomenat “State” on pots posar el que et plagui…… no seria més lògic country Catalunya i State spain?
La normativa europea establerta pel KYC I AML obliga a la presentació I comprovació de documents officials.
Em descarregare El Canut aquesta setmana i en tinc molts ganes, perque es un projecte amb il.lusio innovador , participatiu i n’aprenc molt. IDEES: Quan diem que entre tots ho farem com es consensuen les idees? feu un Resum de propostes public? 2) la gent es molt fidel pero cal donar eines perque el manteniment es pugui compensar: exemples: fer un diposit, fer una inversió, fer col.laboracions, portar clients, (n’hi han mes) . Molts ànims !
Gràcies per les teves idees Ricard, ens veiem per La Plaça
Bé, jo estic més interessada en temes d’estalvi, i productes de borsa. També voldria saber si hi haurà algun tipus de pagament tipus bizum.
Montserrat anirem afegint productes d’inversió i d’estalvis. També estem ultimant la xarxa de pagament 11onze Pay i 11onze cash que oferiran serveis òptims de transferència de diners instantanis i ingrés i retirada de cash en diversos punts de la geografia dels països catalans. Hem d’anar poc a poc…però per reis…igual tenim tots els torrons a la taula. 🙏🏿
Montse, estigues atenta a La Plaça, t’informarem de tots els productes que vagin sortint!
A veure… cap banc d’aquests cobra cap comissió per manteniment de compte ni targetes si tens les nòmines allà…. i si compares amb altres fintechs, com N26, tampoc tens cap comissió, com es justifiquen les comissions que cobreu aquí?
Cap d’aquests bancs guanya diners. N26 presenta unes perdues netes de 165M euros al tancament 2019. La seva estrategia és pujar valor mitjançant captació massiva de clients com fan la majoria de fintech . 11Onze ni pot perdre diners, ni jugar amb els diners de les persones si vol ser útil al país.
La Transparència és un valor en si mateix com la claredat en l’àmbit territorial. Crec que la quota mensual és justa i ho serà més a mesura que s’ofereixin més serveis
Gràcies per la teva reflexió engrescadora, Francesc!
Ara es normal pagar una mica per cada servei, es un inici, esperem que aquests micro serveis vagin milloran, i que amb una sola quota mensual, puguis fer transferències instantànies, i algunes retirades del caixer, tot inclòs dintre la quota mensual, soc client de BUNQ i amb una quota mensual tinc tots aquest serveis. I es dels millors neobancs que he provat qualitat preu amb servei. A diferència de vosaltres, la plaça es un valor afegit que com bé dieu us diferència de tota la competència, entre tots hem de fer gran Onze. Salutacions.
Moltes gràcies pel teu suport, Cristian!
Vingaaa!!! De mica en mica sera mes competiriu i millor… entre tots —> TOT
Gràcies, Laura!
Això que dieu no és així: “És ben cert que un dels puntals d’11Onze són els preus competitius i assequibles, ho hem dit des del primer dia,”, ja que abans de fer cua, jo via el vostre xat us vaig preguntar sobre quines eren les comissions i em vau dir que això sortiria més endavant, O sigui que els preus no els heu publicat des del primer dia.
Ja sabem que comparant amb Bancs coneguts amb sucursals, Onze és més econòmic en comissions.
Però si ho compareu amb altres Fintechs, ?.Seria d,agrair veure també la comparacio
La comparació és que la resta no cobra res i aquí sí. No vull dir que estigui malament cobrar… però que guanyem?
Sí, Josep. També es podria fer aquesta comparativa, però ens trobariem que cap altra fintech no t’ofereix un servei de suport premium 24x7x365 i, ni de bon tros, un servei com La Plaça, que és veritablement únic. Gràcies per ser amb nosaltres!
110nze transparència, ètica i comunitat
🙏
✌️
🙏
👌
🙏
Sovint els arbres no ens deixen veure el bosc.
La pregunta no hauria de ser si surt tres o deu euros més cara aquesta o l’altra.
La pregunta és que fem i que pretenem fer amb 11onze, i el que ofereix 11Onze en aquest sentit no ho ofereix cap entitat fins ara.
Reinversió als països Catalans, transparència de preus, comunitat, possibilitat de guanys interactuant a la comunitat, inversors Catalans.
En definitiva un projecte de país de debò, això CAP entitat de les que puguem citar és capaç d’oferir ho a dia d’avui.
I això no són especulacions, són fets.
Gràcies a tots per la paciència i per la vostra il·lusió amb 11Onze.
Totalment d, acord. 👏👏👏👏
Gràcies Carles per teu comentari. A Onze un dels valors que tenim és la transparència, i en tots el serveis que aniran sortint (per cert molt interessant per la comunitat) s’informarà de la seva tarifa justa i real. I el compromís de reinvertir als països catalans també és un valor molt il.il·lusionant.
Per comparar, en les comissions de manteniment, estaria bé que la base, sigui mensual O trimestral, fos la mateixa per totes les entitats.
Gràcies per l’apunt Pere.