Tourism has changed, like so many other sectors after the pandemic. How has the sector evolved? What are tourists looking for now? In this episode of La Plaza, the director of 11Onze District, Gemma Vallet, analyzes how Covid has changed the tourism model.
01:25 We are looking for security over price
02:05 Carpe Diem, enjoy the experience
02:59 Green Mapping (ecological and sustainable plans)
03:37 Family trips
04:05 New experiences
05:30 Short-term planning
06:24 Shorter trips
07:10 Travelling within the territory
08:01 Intra-European travel
08:29 Buying through digital channels
09:30 Paying with cryptocurrencies
10:15 Tourism represents 7.4% of GDP
11:50 Japan: the second most visited country in the world
14:11 More quality tourism is sought after
15:18 First experiences with Metavers
16:00 Agrotourism in Catalonia
La Plaça is a section of the radio magazine Territori 17, of La Xarxa, which links four territories connected by the C-17: Vallès Oriental, Moianès, Osona and Ripollès.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
Bona evolució del turisme, cap a ka sostenibilitat I pensant amb els veins I l’ecologia.(Ja fem tard, però més val tard que mai)
Sens dubte, potser encara serem a temps de modificar la tendència i crear un model basat en la sostenibilitat que puguem mantenir en un futur. Anirem veient com evoluciona! 😊
Bò aquest format del resum del vídeo.
Important evidenciar si cal ser primers al rànquing de visitants a qualsevol preu.
Segur que no. La sostenibilitat només és possible amb la responsabilitat social, i n’anem molt faltats.
,
Gràcies per l’aportació, Mercè, és interessant fer-se aquest plantejament, i més tenint en compte la situació d’emergència climàtica que vivim. En seguirem parlant!
Particularment penso que és lleugerament diferent viatjar que fer el turista. M’ha agradat l’explicació.
Si Pere, tota la raó, no anem a buscar a fora allò que ja tenim a casa no? Si no que ens quedem amb les millors eines per construir i gaudir en cada pas de la vida d’allò que ens fa bé.
👍