The bank bosses commit to the Spanish government to promote financial education among their clients. Do they do it in good faith? Do we have to trust traditional banking? On financial education and the project of 11Onze School, we speak the head of agents Lara de Castro in the Estat de la Nació.
Aprenentatge i atenció o atenció i aprenentatge, tot important per igual.
Totalment d’acord, Pere!
El coneixament, l’autoformació, l’interes per aprendre i saber, cada begada ho esteu fent millor. Aixo no s’acava i ens fareu experts?😅
Gràcies per la clardtat i honestedat. Els canvis s’han de païr per estar-ne segurs i convençuts de voler fer-los… som-hi
Aix Laura, gràcies de tot cor. Llegir-te ens fa molt feliços. Seguim sempre, amb vosaltres, perquè la unió fa la força. Visca la comunitat! 💛
Totalment d’acord. Si no vols que t’enredin n’has de saber una mica. Però si algú ja t’ha enredat em costarà molt pensar que ara vols ensenyar-me perque no em tornin a prendre el pèl!!!
Així és, Santiago. Pensem en positiu: sí que ho faran. Ara si, siguem crítics també i, sobretot, mai parem de formar-nos! Seguim!
Moltes gràcies Lara.👌
Sempre endavant, Carles! Gràcies!
Molt interessant, gràcies per compartir-ho
Gràcies per ser amb nosaltres, Daniela. Seguim!
Gràcies Lara
Gràcies Joan!
👍
💛
Si et tracten malament canvia d’entitat. Ja sé que a vegades no es fàcil…
És normal Pere, qualsevol canvi costa. Però a vegades sembla que ens oblidem del poder que té la comunitat, oi? Però ho farem. Pas a pas, i junst. Gràcies!
La gent gran cau en un parany. ” Necessitem més atenció perquè no sabem com va un caixer”. No. Es necessita més atenció tinguis l’ edat que tinguis (per cert a quina edat s´és gran?) perquè quan vas obrir el compte en aquests banc et van oferir uns serveis que ara han tret, Acabaran demanant el DNI per atendre el client en segons quines circumstàncies . No es poden etiquetar les persones, perquè acaben pensant que ja no poden aprendre. Es clar, com que soc gran…….què vol dir?.
Totalment d’acord Mercè! Tothom necessita suport i atenció. Això és innegociable. El problema és aquest… avui dia el que et pugui atendre i/o ajudar una persona és un luxe. Doncs no. No pot ser. Hem de reivindicar l’atenció de qualitat, no? Gràcies sempre per ser-hi. Seguim!