Les patronals bancàries es comprometen amb el govern espanyol a impulsar l’educació financera entre els seus clients. Ho fan de bon grat? Ens hem de refiar de la banca tradicional? Sobre educació financera i el projecte d’11Onze Escola, en parla la cap d’agents Lara de Castro a l’Estat de la Nació.
Aprenentatge i atenció o atenció i aprenentatge, tot important per igual.
Totalment d’acord, Pere!
El coneixament, l’autoformació, l’interes per aprendre i saber, cada begada ho esteu fent millor. Aixo no s’acava i ens fareu experts?😅
Gràcies per la clardtat i honestedat. Els canvis s’han de païr per estar-ne segurs i convençuts de voler fer-los… som-hi
Aix Laura, gràcies de tot cor. Llegir-te ens fa molt feliços. Seguim sempre, amb vosaltres, perquè la unió fa la força. Visca la comunitat! 💛
Totalment d’acord. Si no vols que t’enredin n’has de saber una mica. Però si algú ja t’ha enredat em costarà molt pensar que ara vols ensenyar-me perque no em tornin a prendre el pèl!!!
Així és, Santiago. Pensem en positiu: sí que ho faran. Ara si, siguem crítics també i, sobretot, mai parem de formar-nos! Seguim!
Moltes gràcies Lara.👌
Sempre endavant, Carles! Gràcies!
Molt interessant, gràcies per compartir-ho
Gràcies per ser amb nosaltres, Daniela. Seguim!
Gràcies Lara
Gràcies Joan!
👍
💛
Si et tracten malament canvia d’entitat. Ja sé que a vegades no es fàcil…
És normal Pere, qualsevol canvi costa. Però a vegades sembla que ens oblidem del poder que té la comunitat, oi? Però ho farem. Pas a pas, i junst. Gràcies!
La gent gran cau en un parany. ” Necessitem més atenció perquè no sabem com va un caixer”. No. Es necessita més atenció tinguis l’ edat que tinguis (per cert a quina edat s´és gran?) perquè quan vas obrir el compte en aquests banc et van oferir uns serveis que ara han tret, Acabaran demanant el DNI per atendre el client en segons quines circumstàncies . No es poden etiquetar les persones, perquè acaben pensant que ja no poden aprendre. Es clar, com que soc gran…….què vol dir?.
Totalment d’acord Mercè! Tothom necessita suport i atenció. Això és innegociable. El problema és aquest… avui dia el que et pugui atendre i/o ajudar una persona és un luxe. Doncs no. No pot ser. Hem de reivindicar l’atenció de qualitat, no? Gràcies sempre per ser-hi. Seguim!