11ONZE TV

“A los clientes hay que atenderlos bien”

Las patronales bancarias se comprometen con el gobierno español a impulsar la educación financiera entre sus clientes. ¿Lo hacen con buena fe? ¿Nos tenemos que fiar de la banca tradicional? Sobre educación financiera y el proyecto de 11Onze Escuela, nos habla la jefa de agentes Lara de Castro en el Estat de la Nació.

11Onze
  1. Pere SorianoPere Soriano says:
    Pere

    Aprenentatge i atenció o atenció i aprenentatge, tot important per igual.

  2. Laura León AmatLaura León Amat says:
    Laura

    El coneixament, l’autoformació, l’interes per aprendre i saber, cada begada ho esteu fent millor. Aixo no s’acava i ens fareu experts?😅
    Gràcies per la clardtat i honestedat. Els canvis s’han de païr per estar-ne segurs i convençuts de voler fer-los… som-hi

    • Lara de Castro says:

      Aix Laura, gràcies de tot cor. Llegir-te ens fa molt feliços. Seguim sempre, amb vosaltres, perquè la unió fa la força. Visca la comunitat! 💛

      Hace 2 años
  3. Santiago VázquezSantiago Vázquez says:
    Santiago

    Totalment d’acord. Si no vols que t’enredin n’has de saber una mica. Però si algú ja t’ha enredat em costarà molt pensar que ara vols ensenyar-me perque no em tornin a prendre el pèl!!!

    • Lara de Castro says:

      Així és, Santiago. Pensem en positiu: sí que ho faran. Ara si, siguem crítics també i, sobretot, mai parem de formar-nos! Seguim!

      Hace 2 años
  4. Carles MarsalCarles Marsal says:
    Carles

    Moltes gràcies Lara.👌

  5. Daniela SimónDaniela Simón says:
    Daniela

    Molt interessant, gràcies per compartir-ho

  6. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  7. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
  8. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Si et tracten malament canvia d’entitat. Ja sé que a vegades no es fàcil…

    • Lara de Castro says:

      És normal Pere, qualsevol canvi costa. Però a vegades sembla que ens oblidem del poder que té la comunitat, oi? Però ho farem. Pas a pas, i junst. Gràcies!

      Hace 2 años
  9. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    La gent gran cau en un parany. ” Necessitem més atenció perquè no sabem com va un caixer”. No. Es necessita més atenció tinguis l’ edat que tinguis (per cert a quina edat s´és gran?) perquè quan vas obrir el compte en aquests banc et van oferir uns serveis que ara han tret, Acabaran demanant el DNI per atendre el client en segons quines circumstàncies . No es poden etiquetar les persones, perquè acaben pensant que ja no poden aprendre. Es clar, com que soc gran…….què vol dir?.

    • Lara de Castro says:

      Totalment d’acord Mercè! Tothom necessita suport i atenció. Això és innegociable. El problema és aquest… avui dia el que et pugui atendre i/o ajudar una persona és un luxe. Doncs no. No pot ser. Hem de reivindicar l’atenció de qualitat, no? Gràcies sempre per ser-hi. Seguim!

      Hace 2 años

Deja una respuesta

También te puede interesar

11Onze

"Nos tenemos que formar financieramente"

06:54

La jefa de agentes Mireia Cano ha visitado el Estat de la Nació

11Onze

"La Plaça trabaja por el beneficio mutuo"

07:18

El jefe de la oficina de apoyo de 11Onze, Iu Alemany, ha visitado

11Onze

"El oro es el valor refugio por excelencia"

07:36

El product owner de 11Onze Jordi Sánchez visitó el Estat de



App Store Google Play