The new 11Onze cards are reaching customers!
11Onze is delivering the new cards to customers. They have an exclusive design and are made of higher quality, eco-friendly plastic, which extends their useful life and allows them to be recycled. We explain what you have to do to receive the new card.
On 1 October 2021, we launched El Canut and opened the first digital accounts with the possibility of having physical cards and also in virtual format to pay by mobile phone. Even so, we announced that the design of the first physical cards was provisional and that we would update them when we were able to deliver higher quality and environmentally friendly cards.
Well, the time has come. Members of our community who open an account through El Canut and order a card will receive this latest version within 14 calendar days.
Automated replacement of original cards with new ones
And what do I have to do if I have one of the original cards and I want to replace it with the new one? The good news is that you don’t have to do anything. The replacement process is completely automatic and little by little we will be sending the new cards to customers so that they can replace the original card with the new one at no additional cost.
As Iu Alemany, head of the 11Onze support office, explains, “the old cards will be replaced by the new ones, free of charge, to all users, who will receive a letter with the card and instructions”.
Visually, the new cards are very similar to the old ones, but the improvements in the quality of the graphics and in the plastic used increase their resistance to use and, therefore, we ensure that their useful life is extended until the renewal period. In addition, we have made sure that once they have done their job, they are fully recyclable, reducing the impact of plastic waste on the environment.
11Onze is the community fintech of Catalonia. Open an account by downloading the super app El Canut for Android or iOS and join the revolution!
Hola! Quan vareu obrir, vareu informar que els primers clients en obrir compte amb vosaltres, tindriem una targeta commemorativa i limitada. De fet, encara s’informa d’aquesta manera a la vostra pàgina: Targeta Física: rebràs una targeta física temporal fins que puguis gaudir de l’edició final limitada (Mastercard). Entenc doncs que no serà així? Els primers clients tindrem la targeta igual que la resta? Es possible de saber quan rebrem la nova? Gràcies!
Gràcies Laura, i respecte al què us demanava de la targeta d’edició limitada per als primers clients?
Hola Jordi, us anirem contactant per poder fer la substitució. De moment ho fem escalonadament per no trobar-nos saturats.
Doncs ara caldrà esperar a rebre la targeta fisica reciclable a casa oi?? 🙌🏼🙌🏼🤗
Si, correcte Laura, el nostre equip d’oficina s’anirà posant en contacte amb tots vosaltres per renovar les targetes. Ho farem escalonadament.
La possibilitat de domiciliar rebuts seria molt benvinguda.
Molt cert, Josep, esperem que d’aquí a no massa temps ja es pugui fer. Moltes gràcies pel teu comentari!!!
Són gratuites o tenen algun cost d’ enviament o manteniment?
Hola Albert, si ja disposes de targeta amb nosaltres no hauràs de pagar de nou la fabricació ni l’enviament. Salut i força al Canut!!
Genial,l’envieu al domicili?
Així és Alicia, la targeta física l’enviem a l’adreça que ens facilitis.
Sí Alícia, les enviem al mateix domicili on vau rebre la primera. Esperem que la puguis gaudir aviat!😉
👏👏👏 Genial!!!!!
Gràcies, Manuel!😉
La targeta virtual es pot incorporar ja al wallet de l’iPhone? Fa molts mesos em van dir que aviat es podria però no em consta que sigui així encara.
Bon dia Sergi! Sí, actualment tant les targetes físiques com les virtuals, es poden incorporar al wallet.
Modernes targetes, tot i que si no en tenim, xq fem servir les virtuals del Canut amb el targeter del mòbil, no ens cal targeta, oi?
Bon dia Guillem, sempre hi ha clients que prefereixen la física, per això les fem, però si, amb la virtual també es pot fer pagaments. Ens veiem a La Plaça!
Esperem la targeta.
Segur que arriba, Pere Maria!😉
Mica en mica, anar fent realitat les promeses. Enhorabona!
Així és, Francesc. Treballem constantment per poder avançar sempre endavant! Gràcies pel teu comentari.😉
doncs haviam si aquesta vegada arriba de veritat, encara estic esperant l’altra des de l’octubre…
Esperem que sí, Josep. Moltes gràcies pel teu comentari!!!
Fantàstic! Moltes gràcies! Esperem que ben aviat es puguin domiciliar a Onze les nòmines i pensions i s’hi puguin fer les operacions pròpies de qualsevol banc. Del banc europeu que és, precisament, ni que això faci actuar amb supèrbia i, alhora, fer patir de tots els mals els manipuladors i acaparadors que es fan seus tots els drets sense poder-los tenir. Endavant!
Bon dia Santi! Pel que fa a domiciliacions de les nòmines sí que es poden fer, sempre que l’entitat emissora de la nòmina accepti un IBAN Búlgar i no faci discriminació d’IBAN. Gràcies per les teves aportacions, les tenim en compte i continuem treballant per avançar sempre endavant!
Perfecte!
Gràcies, Gerard!!!
Una passa més. Endavant!
Doncs sí, tot el que sigui avançar està bé… Moltes gràcies pel teu comentari, Marc!!!
👏👏
😉