Banks are closing branches to reduce costs and personal attention suffers. Very often you are attended by bots and it is difficult to talk to a person. How will we do it at 11Onze to combine digitalization and personal attention? Marketing Director Gemma Vallet and 11Onze’s Head of Back Office, Iu Alemany, explain in a new section of La Plaça.
La Plaça is a section of the radio magazine Territori 17, of La Xarxa, which links four territories connected by the C-17: Vallès Oriental, Moianès, Osona and Ripollès.
El Canut, the 11Onze super app, is now available for Android and Apple.
Ha estat molt bé.
Celebrem que t’hagi agradat. Moltes gràcies pel teu comentari, Joaquim!!!
La atenció a les persones es molt important. Els més avesats hem de tenir iniciativa i deixar-nos assessorar per la gent d’11Onze i al mateix temps nosaltres ajudar als més propers i que confiïn en nosaltres. Tot plegat qüestió de comunitat.
És engrescador llegir comentaris tan gratificants com el que ens has escrit, Pere. Gràcies per confiar en nosaltres. Que tinguis bones festes!
La grandesa d’11Onze tenir cura de les persones,cerca el que necessiten
Gràcies
🙏
La tecnologia, en el seu punt d’equilibri, està bé. Però i en cas d’apagada energètica qué…?
Sempre es poden tenir protocols d’actuació perquè, en cas d’apagada energètica, es pugui restablir el servei com abans millor.
Molt realista el relat, tant per part de la Gemma com de l´IU. Confiança i l relacions humanes. No poden faltar, al menys en la nostra cultura. Gràcies
Gràcies Mercè!, sense confiança, com a societat, no arribarem a cap lloc.
Ben exposat
Gràcies, Ricard pel teu comentari!
I què podem fer X ajudar la gent gran??
Doncs de moment ajudar-los a interactuar amb l’App de 11Onze al seu mòbil personal. Moltes gràcies pel teu comentari, Gemma!!!
Aprofundir en l’ús de les noves tecnologies per fer-les més properes és millorar unes eines que necessitem cada vegada més i per més coses. Bon article
Moltes gràcies pel teu comentari Francesc!
👌
Gràcies, Joan!!!