11ONZE TV

I want to be treated as a person, not as a number: Carles Juanico

11Onze

Behind 11Onze, there are 148 promoters who have committed to creating the first digital fintech community to revolutionise the relationship we have with money. Carles Juanico is a real estate consultant at IAD and one of the people who helped start 11Onze

If you want to read the full interview, click HERE.

11Onze
  1. Josep Gimbernat says:

    Ho veig molt correcte, si

  2. Carme Marin benedicto says:
    • Marc Jara Gimeno says:

      Moltes gràcies, Carme, contents que gaudeixis dels continguts que oferim a La Plaça.

      2 months ago
  3. Manel Miquel Martinez says:

    Tens molta raó , avui abans d’anar a veure un pis dones 40mil voltes per els portals d’internet , però tart o dora , necesites d’aquet senyor que t’asesora que es qui realment en sap.

    • Carles Juanico says:

      Sens dubte la visita i posterior acompanyament són bàsics en una de les compres més importants que fem a la nostra vida. Els avantatges del món digital han d’anar acompanyats d’un tracte humà, ètic i de servei, també amb el propietari.

      2 months ago
    • Jennifer Roca Civit says:

      Moltes gràcies pel teu comentari, Manel. Que tinguis molt bon dissabte!

      2 months ago
  4. Jordi Ferré says:

    Personalment no compraría mai un pis de manera digital. Hi ha coses com les humitats, persianes que no s’aixequen, etc., que no surten als videos.

    • Carles Juanico says:

      En comptades ocasions es ven un pis sense una visita. Però la tecnologia ens permet fer visites prèvies virtuals, signar digitalment, fer teleconferències i molts altres serveis sense la necessitat de que els clients paguin costoses oficines guanyant molt de temps

      2 months ago
    • Marc Jara Gimeno says:

      Gràcies pel comentari, Jordi. Ens agrada i ens interessa molt disposar de les teves opinions, moltes gràcies.

      2 months ago
  5. Joan Valls says:

    El desafiament és mantenir els principis i la qualitat en l’atenció al client tot i la temptació que suposaria una digitalització “crua” i “freda”.
    En terme econòmics, fer-ho bé potser semblaria que costa més, però veritablement que sempre val la pena acompanyar el client, que al final compensa i que, a l’hora, el client ho agraeix molt.

  6. Joan Bringues says:

    Estic d’acord amb els seus raonaments

Leave a Reply

You may also like

Invest

A new Catalan bank is essential: Xavier Palet

02:15

Invest

A bank that helps people: Sun Rius

02:07

Invest

Because 11Onze can do it: Laura Carlús

02:19