11ONZE TV

Que me atiendan como a una persona, no como a un número: Carles Juanico

Detrás de 11Onze hay 148 impulsores e impulsoras que han apostado por crear una primera comunidad fintech digital que revolucione la manera en como nos relacionamos con el dinero. Carles Juanico es asesor inmobiliario de IAD y es una de las personas que ha ayudado a poner en marcha 11Onze.

Si quieres leer la entrevista entera, haz clic AQUÍ.

11Onze
  1. EduMC

    Evolució Tecnològica, involució humana…..aixi és la banca tradicional espanyola……

  2. Esther Martinez CoidurasEsther Martinez Coiduras says:
    Esther

    Molt important escoltar la gent.
    Gràcies per la teva aportació.

  3. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  4. Francesc Serra CarreraFrancesc Serra Carrera says:
    Francesc

    Bon dia! Ho tenim ben present. Salut i endavant!

  5. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    L’atenció a les persones es fonamental,pot fer que segueixin o que canviïn de banc

  6. Josep GimbernatJosep Gimbernat says:
    Josep

    Ho veig molt correcte, si

  7. Carme Marin benedictoCarme Marin benedicto says:
    Carme

    D acord amb tot

    • Marc Jara GimenoMarc Jara Gimeno says:
      Marc

      Moltes gràcies, Carme, contents que gaudeixis dels continguts que oferim a La Plaça.

      Hace 4 meses
  8. Manel Miquel MartinezManel Miquel Martinez says:
    Manel Miquel

    Tens molta raó , avui abans d’anar a veure un pis dones 40mil voltes per els portals d’internet , però tart o dora , necesites d’aquet senyor que t’asesora que es qui realment en sap.

    • Carles JuanicoCarles Juanico says:
      Carles

      Sens dubte la visita i posterior acompanyament són bàsics en una de les compres més importants que fem a la nostra vida. Els avantatges del món digital han d’anar acompanyats d’un tracte humà, ètic i de servei, també amb el propietari.

      Hace 4 meses
    • Jennifer Roca CivitJennifer Roca Civit says:
      Jennifer

      Moltes gràcies pel teu comentari, Manel. Que tinguis molt bon dissabte!

      Hace 4 meses
  9. Jordi FerréJordi Ferré says:
    Jordi

    Personalment no compraría mai un pis de manera digital. Hi ha coses com les humitats, persianes que no s’aixequen, etc., que no surten als videos.

    • Carles JuanicoCarles Juanico says:
      Carles

      En comptades ocasions es ven un pis sense una visita. Però la tecnologia ens permet fer visites prèvies virtuals, signar digitalment, fer teleconferències i molts altres serveis sense la necessitat de que els clients paguin costoses oficines guanyant molt de temps

      Hace 4 meses
    • Marc Jara GimenoMarc Jara Gimeno says:
      Marc

      Gràcies pel comentari, Jordi. Ens agrada i ens interessa molt disposar de les teves opinions, moltes gràcies.

      Hace 4 meses
  10. Joan VallsJoan Valls says:
    Joan

    El desafiament és mantenir els principis i la qualitat en l’atenció al client tot i la temptació que suposaria una digitalització «crua» i «freda».
    En terme econòmics, fer-ho bé potser semblaria que costa més, però veritablement que sempre val la pena acompanyar el client, que al final compensa i que, a l’hora, el client ho agraeix molt.

  11. Joan BringuesJoan Bringues says:
    Joan

    Estic d’acord amb els seus raonaments

Deja una respuesta

También te puede interesar

Invertir

Un nuevo banco catalán es fundamental: Xavier Palet

02:15

El doctor Xavier Palet se hizo

Invertir

Una banca que ayude a las personas: Sun Rius

02:07

Médico de profesión y delegada de la Cambra de Terrassa a

Invertir

Porque 11Onze puede hacerlo: Laura Carlús

02:19