Darrere d’11Onze hi ha 148 impulsors i impulsores que han apostat per crear una primera comunitat fintech digital que revolucioni la manera com ens relacionem amb els diners. En Carles Juanico és assessor immobiliari d’IAD i és una de les persones que ha ajudat a posar en marxa 11Onze.
Si vols llegir l’entrevista sencera, fes clic AQUÍ.
Gràcies pel teu assesorament Carles👍t’escoltarem sempre que ens indiquis els teus arguments📑no t’arronsis!💪
Moltes gràcies per les teves paraules.
Gràcies, Anna. Ens veiem a La Plaça.
Evolució Tecnològica, involució humana…..aixi és la banca tradicional espanyola……
Tenim la convicció de canviar aquesta relació. Seguim a La Plaça.
Molt important escoltar la gent.
Gràcies per la teva aportació.
Gràcies a tu per comentar-ho, Esther . ^_^
👍👍👍
Bon dia! Ho tenim ben present. Salut i endavant!
L’atenció a les persones es fonamental,pot fer que segueixin o que canviïn de banc
Ho veig molt correcte, si
Gràcies Josep pel teu comentari. Que tinguis una bona tarda!
D acord amb tot
Moltes gràcies, Carme, contents que gaudeixis dels continguts que oferim a La Plaça.
Tens molta raó , avui abans d’anar a veure un pis dones 40mil voltes per els portals d’internet , però tart o dora , necesites d’aquet senyor que t’asesora que es qui realment en sap.
Sens dubte la visita i posterior acompanyament són bàsics en una de les compres més importants que fem a la nostra vida. Els avantatges del món digital han d’anar acompanyats d’un tracte humà, ètic i de servei, també amb el propietari.
Moltes gràcies pel teu comentari, Manel. Que tinguis molt bon dissabte!
Personalment no compraría mai un pis de manera digital. Hi ha coses com les humitats, persianes que no s’aixequen, etc., que no surten als videos.
En comptades ocasions es ven un pis sense una visita. Però la tecnologia ens permet fer visites prèvies virtuals, signar digitalment, fer teleconferències i molts altres serveis sense la necessitat de que els clients paguin costoses oficines guanyant molt de temps
Gràcies pel comentari, Jordi. Ens agrada i ens interessa molt disposar de les teves opinions, moltes gràcies.
El desafiament és mantenir els principis i la qualitat en l’atenció al client tot i la temptació que suposaria una digitalització “crua” i “freda”.
En terme econòmics, fer-ho bé potser semblaria que costa més, però veritablement que sempre val la pena acompanyar el client, que al final compensa i que, a l’hora, el client ho agraeix molt.
Estic d’acord amb els seus raonaments