11ONZE TV

Que m’atenguin com una persona, no com un número: Carles Juanico

Darrere d’11Onze hi ha 148 impulsors i impulsores que han apostat per crear una primera comunitat fintech digital que revolucioni la manera com ens relacionem amb els diners. En Carles Juanico és assessor immobiliari d’IAD i és una de les persones que ha ajudat a posar en marxa 11Onze.

Si vols llegir l’entrevista sencera, fes clic AQUÍ.

11Onze
  1. Anna RibesAnna Ribes says:
    Anna

    Moltes gràcies per les teves paraules.

  2. EduMC

    Evolució Tecnològica, involució humana…..aixi és la banca tradicional espanyola……

    • Oriol Garcia FarréOriol Garcia Farré says:
      Oriol

      Tenim la convicció de canviar aquesta relació. Seguim a La Plaça.

      Fa 3 setmanes
  3. Esther Martinez CoidurasEsther Martinez Coiduras says:
    Esther

    Molt important escoltar la gent.
    Gràcies per la teva aportació.

  4. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  5. Francesc Serra CarreraFrancesc Serra Carrera says:
    Francesc

    Bon dia! Ho tenim ben present. Salut i endavant!

  6. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    L’atenció a les persones es fonamental,pot fer que segueixin o que canviïn de banc

  7. Josep GimbernatJosep Gimbernat says:
    Josep

    Ho veig molt correcte, si

    • LelsLels says:
      Lels

      Gràcies Josep pel teu comentari. Que tinguis una bona tarda!

      Fa 5 mesos
  8. Carme Marin benedictoCarme Marin benedicto says:
    Carme

    D acord amb tot

    • Marc Jara GimenoMarc Jara Gimeno says:
      Marc

      Moltes gràcies, Carme, contents que gaudeixis dels continguts que oferim a La Plaça.

      Fa 5 mesos
  9. Manel Miquel MartinezManel Miquel Martinez says:
    Manel Miquel

    Tens molta raó , avui abans d’anar a veure un pis dones 40mil voltes per els portals d’internet , però tart o dora , necesites d’aquet senyor que t’asesora que es qui realment en sap.

    • Carles JuanicoCarles Juanico says:
      Carles

      Sens dubte la visita i posterior acompanyament són bàsics en una de les compres més importants que fem a la nostra vida. Els avantatges del món digital han d’anar acompanyats d’un tracte humà, ètic i de servei, també amb el propietari.

      Fa 5 mesos
    • Jennifer Roca CivitJennifer Roca Civit says:
      Jennifer

      Moltes gràcies pel teu comentari, Manel. Que tinguis molt bon dissabte!

      Fa 5 mesos
  10. Jordi FerréJordi Ferré says:
    Jordi

    Personalment no compraría mai un pis de manera digital. Hi ha coses com les humitats, persianes que no s’aixequen, etc., que no surten als videos.

    • Carles JuanicoCarles Juanico says:
      Carles

      En comptades ocasions es ven un pis sense una visita. Però la tecnologia ens permet fer visites prèvies virtuals, signar digitalment, fer teleconferències i molts altres serveis sense la necessitat de que els clients paguin costoses oficines guanyant molt de temps

      Fa 5 mesos
    • Marc Jara GimenoMarc Jara Gimeno says:
      Marc

      Gràcies pel comentari, Jordi. Ens agrada i ens interessa molt disposar de les teves opinions, moltes gràcies.

      Fa 5 mesos
  11. Joan VallsJoan Valls says:
    Joan

    El desafiament és mantenir els principis i la qualitat en l’atenció al client tot i la temptació que suposaria una digitalització “crua” i “freda”.
    En terme econòmics, fer-ho bé potser semblaria que costa més, però veritablement que sempre val la pena acompanyar el client, que al final compensa i que, a l’hora, el client ho agraeix molt.

  12. Joan BringuesJoan Bringues says:
    Joan

    Estic d’acord amb els seus raonaments

Deixa una resposta

També et pot interessar

Invertir

Un nou banc català és fonamental: Xavier Palet

02:15

El doctor Xavier Palet es va fer

Invertir

Una banca que ajudi les persones: Sun Rius

02:07

Metgessa de professió i delegada de la Cambra de

Invertir

Perquè 11Onze pot fer-ho: Laura Carlús

02:19