11ONZE TV

Episode 9 | Tecnhology for people

Technology has changed the way we relate to each other and to companies, and 11Onze aims to take this evolution a step further. In conversation with the chief technology officer, Raul Arribas, we unpack the technological objectives of 11Onze. Security, ambition and simplicity of use are some of the pillars of a project that aims to be a benchmark for attracting talent to Catalonia, at a time when it is becoming a technology hub.

El Canut, the 11Onze super app, is now available for Android and Apple.

11Onze
  1. Guillem Maura RayoGuillem Maura Rayo says:
    Guillem

    Saber que treballeu per la seguretat de la fintec i la nostre es de molta tranquilitat, gràcies

    • Mònica Cornudella says:

      Sí Guillem, la seguretat dels nostres clients és dels factors més importants per nosaltres. Hi treballem dia a dia. Gràcies per la teva confiança.

      2 years ago
  2. Joan SánchezJoan Sánchez says:
    Joan

    El gran problema de la tecnologia, ara mateix, es la seguretat. La resta són avantatges

  3. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
  4. Rosa Pinadella DinaretRosa Pinadella Dinaret says:
    Rosa

    A mi també, amb la última actualització tot 👌

  5. Lluís CasamitjanaLluís Casamitjana says:
    Lluís

    Continuo encallat en “validant la teva identitat”🥴

  6. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    Ramon,
    Amb la nova actualització, a mi se m’han resolt les incidències.
    Salut

  7. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    M’agradat allò quehas dit Raul ,que la tecnologia ens atansa,com tambe de la seguretat que ens donz com a clients
    Saber que estem en una fincam o hi haura tans productes ,i on el client decideix quins vol después de rebre lainformacio i acompanyament
    Gràcies per aquest podscat

    • Sergi Colell Vázquez says:

      Si aquesta és la nostra intenció, seguim fent perquè es converteixi en realitat moltes gràcies pel comentari!!

      3 years ago
  8. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  9. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    També faré veure que ho he entès tot.

    • Sergi Colell Vázquez says:

      Si hi ha algun dubte no dubtis a contactar amb nosaltres al tel. 24 h. Gràcies pel teu comentari!

      3 years ago
  10. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Bon dia, podcast sucós. Des de “picar pedra” que es fa quan creus molt en un projecte a “igualar per dalt” , que per descomptat costa molt més que igualar per baix, per arribar a ser una plataforma tecnològica que serà un gran valor afegit pel país, Catalunya . Gràcies

  11. Maria Blanca Boix CurósMaria Blanca Boix Curós says:
    Maria Blanca

    Bon dia!!Encara no he pogut descarregar l aplicaciò per problemes tènics però he rebut el suport de Xavier Esteve.M he sentit acompanyada en el procès.Gràcies

    • Jennifer Roca Civit says:

      Moltes gràcies pel teu comentari, Maria Blanca. Ara mateix li traspasso al Xavi Esteve el teu positiu missatge sobre l’atenció rebuda per part d’ell. Ens veiem per La Plaça!

      3 years ago
  12. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    Bon dia,
    Aprofito per comentar-vos les incidències q he trobat amb la nova actualització de la APP, no reconeix l’accés amb empremta digital, la visa no apareix i quan vas al link de desconnexió, aquest no respon.
    Salut✊✊

    • David LópezDavid López says:
      David

      Hola, Manuel, hola Ramon, molt bon dia.
      Primer de tot, disculpeu les molèsties ocasionades. Tal com comenta Manuel, arran de l’última actualització, n’hi ha presentat divers Bug que dificulten l’experiència d’usuari. Estem treballant per treure tan aviat com es pugui un paquet nou que doni solució a aquests errors.

      Si teniu cap problema que puguem solucionar de forma personal, recordeu que estem al vostre servei a través del xat de la plaça o d’El Canut, mitjançant el número de telèfon d’Atenció al client +34 930 03 49 74 o a través d’un email a [email protected]
      D’aquesta manera, podrem donar solució individual als vostres problemes.

      Moltes gràcies per ser presents a La Plaça.

      3 years ago
    • Ramon Baubí MascarellRamon Baubí Mascarell says:
      Ramon

      I a més a més, en el meu cas, no em deixa fer transferències, per tant, em trobo en que no puc operar de cap manera… ja porto així 3 dies i no hi ha sol·lució. Per a un banc que preten ser digital, això em sembla inacceptable.

      3 years ago
  13. James SeneJames Sene says:
  14. Nuria GomezNuria Gomez says:

Leave a Reply

You may also like

11Onze

Episode 6 | Risk management

11:32

In this new chapter of the conversation between President

11Onze

Episode 7 | Independence

16:42

Is 11Onze an independence fintech? On this issue, on the

11Onze

Episode 8 | Fintech with the best customers

18:53

In this podcast, our Chief Operating Officer, COO of



App Store Google Play