11ONZE TV

Episodi 9 | Tecnologia per a les persones

La tecnologia ha canviat la manera com ens relacionem entre nosaltres i amb les empreses i 11Onze pretén dur aquesta evolució una mica més enllà. En conversa amb el cap tecnològic, Raul Arribas, anem desgranant els objectius tecnològics d’11Onze. La seguretat, l’ambició i la simplicitat en l’ús són alguns dels pilars d’un projecte que vol ser un referent d’atracció de talent per a Catalunya, en el moment en què s’està convertint en un hub tecnològic.

El Canut, la super app d’11Onze, ja està disponible per a Android i Apple.

11Onze
  1. Guillem Maura RayoGuillem Maura Rayo says:
    Guillem

    Saber que treballeu per la seguretat de la fintec i la nostre es de molta tranquilitat, gràcies

    • Mònica Cornudella says:

      Sí Guillem, la seguretat dels nostres clients és dels factors més importants per nosaltres. Hi treballem dia a dia. Gràcies per la teva confiança.

      Fa 2 anys
  2. Joan SánchezJoan Sánchez says:
    Joan

    El gran problema de la tecnologia, ara mateix, es la seguretat. La resta són avantatges

  3. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
  4. Rosa Pinadella DinaretRosa Pinadella Dinaret says:
    Rosa

    A mi també, amb la última actualització tot 👌

  5. Lluís CasamitjanaLluís Casamitjana says:
    Lluís

    Continuo encallat en “validant la teva identitat”🥴

  6. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    Ramon,
    Amb la nova actualització, a mi se m’han resolt les incidències.
    Salut

  7. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    M’agradat allò quehas dit Raul ,que la tecnologia ens atansa,com tambe de la seguretat que ens donz com a clients
    Saber que estem en una fincam o hi haura tans productes ,i on el client decideix quins vol después de rebre lainformacio i acompanyament
    Gràcies per aquest podscat

    • Sergi Colell Vázquez says:

      Si aquesta és la nostra intenció, seguim fent perquè es converteixi en realitat moltes gràcies pel comentari!!

      Fa 3 anys
  8. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  9. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    També faré veure que ho he entès tot.

    • Sergi Colell Vázquez says:

      Si hi ha algun dubte no dubtis a contactar amb nosaltres al tel. 24 h. Gràcies pel teu comentari!

      Fa 3 anys
  10. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Bon dia, podcast sucós. Des de “picar pedra” que es fa quan creus molt en un projecte a “igualar per dalt” , que per descomptat costa molt més que igualar per baix, per arribar a ser una plataforma tecnològica que serà un gran valor afegit pel país, Catalunya . Gràcies

  11. Maria Blanca Boix CurósMaria Blanca Boix Curós says:
    Maria Blanca

    Bon dia!!Encara no he pogut descarregar l aplicaciò per problemes tènics però he rebut el suport de Xavier Esteve.M he sentit acompanyada en el procès.Gràcies

    • Jennifer Roca Civit says:

      Moltes gràcies pel teu comentari, Maria Blanca. Ara mateix li traspasso al Xavi Esteve el teu positiu missatge sobre l’atenció rebuda per part d’ell. Ens veiem per La Plaça!

      Fa 3 anys
  12. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    Bon dia,
    Aprofito per comentar-vos les incidències q he trobat amb la nova actualització de la APP, no reconeix l’accés amb empremta digital, la visa no apareix i quan vas al link de desconnexió, aquest no respon.
    Salut✊✊

    • David LópezDavid López says:
      David

      Hola, Manuel, hola Ramon, molt bon dia.
      Primer de tot, disculpeu les molèsties ocasionades. Tal com comenta Manuel, arran de l’última actualització, n’hi ha presentat divers Bug que dificulten l’experiència d’usuari. Estem treballant per treure tan aviat com es pugui un paquet nou que doni solució a aquests errors.

      Si teniu cap problema que puguem solucionar de forma personal, recordeu que estem al vostre servei a través del xat de la plaça o d’El Canut, mitjançant el número de telèfon d’Atenció al client +34 930 03 49 74 o a través d’un email a [email protected]
      D’aquesta manera, podrem donar solució individual als vostres problemes.

      Moltes gràcies per ser presents a La Plaça.

      Fa 3 anys
    • Ramon Baubí MascarellRamon Baubí Mascarell says:
      Ramon

      I a més a més, en el meu cas, no em deixa fer transferències, per tant, em trobo en que no puc operar de cap manera… ja porto així 3 dies i no hi ha sol·lució. Per a un banc que preten ser digital, això em sembla inacceptable.

      Fa 3 anys
  13. James SeneJames Sene says:
  14. Nuria GomezNuria Gomez says:

Deixa una resposta

També et pot interessar

11Onze

Episodi 6 | La gestió de risc

11:32

En aquest nou capítol de la conversa entre el president

11Onze

Episodi 7 | La independència

16:42

És 11Onze una fintech independentista? Sobre aquest

11Onze

Episodi 8 | La fintech amb els millors clients

18:53

En aquest podcast, el nostre cap d’operacions, COO d’11Onze



App Store Google Play