La tecnología ha cambiado la forma en que nos relacionamos entre nosotros y con las empresas y 11Onze pretende llevar esta evolución un poco más allá. En conversación con el jefe tecnológico, Raul Arribas, vamos desgranando los objetivos tecnológicos de 11Onze. La seguridad, la ambición y la simplicidad en el uso son algunos de los pilares de un proyecto que quiere ser un referente de atracción de talento para Cataluña, en el momento en que se está convirtiendo en un hub tecnológico.
El Canut, la super app de 11Onze, ya está disponible para Android y Apple.
Saber que treballeu per la seguretat de la fintec i la nostre es de molta tranquilitat, gràcies
Sí Guillem, la seguretat dels nostres clients és dels factors més importants per nosaltres. Hi treballem dia a dia. Gràcies per la teva confiança.
El gran problema de la tecnologia, ara mateix, es la seguretat. La resta són avantatges
Totalment d´acord Joan! Estem en el món digital, Seguim endavant!
👍
A mi també, amb la última actualització tot 👌
Gràcies, Rosa pel teu comentari!
Continuo encallat en “validant la teva identitat”🥴
LLuís ja hem parlat per telèfon. gràcies
Ramon,
Amb la nova actualització, a mi se m’han resolt les incidències.
Salut
Gràcies pel teu testimoni, Manuel!
M’agradat allò quehas dit Raul ,que la tecnologia ens atansa,com tambe de la seguretat que ens donz com a clients
Saber que estem en una fincam o hi haura tans productes ,i on el client decideix quins vol después de rebre lainformacio i acompanyament
Gràcies per aquest podscat
Si aquesta és la nostra intenció, seguim fent perquè es converteixi en realitat moltes gràcies pel comentari!!
👌
💛
També faré veure que ho he entès tot.
Si hi ha algun dubte no dubtis a contactar amb nosaltres al tel. 24 h. Gràcies pel teu comentari!
Bon dia, podcast sucós. Des de “picar pedra” que es fa quan creus molt en un projecte a “igualar per dalt” , que per descomptat costa molt més que igualar per baix, per arribar a ser una plataforma tecnològica que serà un gran valor afegit pel país, Catalunya . Gràcies
A tu Mercè, seguim!!
Bon dia!!Encara no he pogut descarregar l aplicaciò per problemes tènics però he rebut el suport de Xavier Esteve.M he sentit acompanyada en el procès.Gràcies
Moltes gràcies pel teu comentari, Maria Blanca. Ara mateix li traspasso al Xavi Esteve el teu positiu missatge sobre l’atenció rebuda per part d’ell. Ens veiem per La Plaça!
Bon dia,
Aprofito per comentar-vos les incidències q he trobat amb la nova actualització de la APP, no reconeix l’accés amb empremta digital, la visa no apareix i quan vas al link de desconnexió, aquest no respon.
Salut✊✊
Hola, Manuel, hola Ramon, molt bon dia.
Primer de tot, disculpeu les molèsties ocasionades. Tal com comenta Manuel, arran de l’última actualització, n’hi ha presentat divers Bug que dificulten l’experiència d’usuari. Estem treballant per treure tan aviat com es pugui un paquet nou que doni solució a aquests errors.
Si teniu cap problema que puguem solucionar de forma personal, recordeu que estem al vostre servei a través del xat de la plaça o d’El Canut, mitjançant el número de telèfon d’Atenció al client +34 930 03 49 74 o a través d’un email a [email protected]
D’aquesta manera, podrem donar solució individual als vostres problemes.
Moltes gràcies per ser presents a La Plaça.
I a més a més, en el meu cas, no em deixa fer transferències, per tant, em trobo en que no puc operar de cap manera… ja porto així 3 dies i no hi ha sol·lució. Per a un banc que preten ser digital, això em sembla inacceptable.
👌🏿
👏👏