En este nuevo capítulo de la conversación entre el presidente James Sène y la jefa de agentes Lara de Castro, abordamos casos prácticos. ¿Cómo los abordará 11Onze? ¿En qué se traducirá en el día a día de esta fincom? ¿Qué son las peles? ¿Por qué la empresa está invirtiendo en que la comunidad se forme económicamente?
Molt bona la pregunta d’en Tonet i l’aclariment del president. Aquest és el tipus de comunitat que m’agrada!
Molt contents que t’agradi, Josep! Que tinguis bon vespre. Ens veiem per la Plaça
Sempre ensenyeu i sempre aprenem. Gràcies.
Gràcies pel teu comentari, Pere. Ens veiem per La Plaça!
M’agrada l’enfoc que li esteu donant…
Moltes gràcies, Jordi
Moltes merçes per les explicacions donades
No es mereixen, és un plaer per nosaltres que estigueu aquí i entre tots formar aquesta comunitat… Moltes gràcies pel teu comentari, Ricard.
Essent 11onze una entitat creditícia que no dependrà del Banc d’Espanya, sempre m’he preguntat com us ho fareu per avaluar el risc de crèdit d’una persona solicitant si no disposeu de la informació de la CIRBE. La CIRBE és la informació que disposa el Banc d’Espanya de tots els riscos concedits (>6.000€) per part de Bancs que depenen del BdE. És una informació que envia cada banc al BdE i que poden consultar-la tots els bancs que depenen del BdE. Si no disposeu d’aquesta informació fonamental, com sabreu quins crèdits o préstecs té una persona? Quins imports deu a d’altres bancs?…i per tant, com valorarà l’analista de riscos si pot pagar el crèdit que demana més els altres deutes d’altres entitats? Salutacions
Antonio no cal ser una entitat per disposar d’aquesta informació. La persona que sol·licita el crèdit pot entregar l’informe ella mateixa després de sol·licitar-la a la central de información de riesgo del Bde. És pot fer online amb firma digital, presencialment o enviant un correu al Carrer Alcala 48 de Madrid.
Tonet, mira’t l’episodi 6 de Gestió de Risc. Aclareixes una mica el tema, però jo no acabo de veure molt clar com realment s’enfocarà. Una cosa es comprar-se una nevera i l’altre signar una hipoteca, no?
Moltes gràcies pel teu comentari, Antoni. Segur que la pregunta que ens has fet serà degudament recollida i a veure si en un moment o altre en reps la resposta.
L’aposta per la formació dels usuaris crec que és una bona direcció. Ens fa més “amos” d’allò que és nostre. M’agrada i el trobo motivador aquest enfoc
Moltes gràcies, Francesc… Celebrem que t’agradi.
👍
Gràcies, Joan!!!
Estem amb tu, James, car el més important és la comunitat, els seus membres i el que la fintech comunitaria por fer per cada un dels seus membres, tot i que els ideals de cada un son sempre respectables
Absolutament d’acord Guillem. Gràcies 🙏🏿
Ja, ja, ja. Ens hem quedat amb les ganes de saber si es una finntech independentista o no.
Benvolgut, Jordi: A 11Onze estimem totes les persones per igual i respectem també totes les opinions, però no tenim cap afinitat política. Que tinguis molt bona nit, ens veiem per la Plaça!
Un plaer escoltar i no deixar d’apendre
Quina il·lusió el teu comentari, Josep! Aquest és l’objectiu 🙂
Moltes Gracies
A tu per formar-ne part! 😉
Molt interesant tot el que explica el James, però serà o no independentista ? Espero la seva resposta.
Hola Rosa! El James resoldrà la teva pregunta (i la de moltes persones més) en un pròxim episodi podcast. Gràcies per ser-hi!
Gràcies per la confiança depositada amb el client
Moltes gràcies a tu per confiar en nosaltres, Miquel. Que tinguis molt bona tarda!
Convençut de que si la Transparència i el Compromís son un dels principals actius, Onze aportarà un valor exponencial.
Esperant que així sigui.
Entre tots us ajudarem!
Moltes gràcies per les teves paraules, David.
Una segona oportunitat…. que bé molta gent la necessita i la necessitarà. Fantàstic James.
Moltes gràcies pel teu comentari, Carles!
🆙
Per fi persones que tracten persones. Bravo!!
Com podrà 11Onze gestionar aquest nivell de personalització de les relacions? En tindran els agents prou temps per dedicar-hi?
Gràcies.
Bona tarda, Gabriel! Els agents d’11Onze ens basem en la missió de la nostra comunitat financera: L’ètica, la transparència i la responsabilitat. I les persones sou el més important per nosaltres, dedicarem el temps que sigui necessari per a cada client, perquè cada client és únic i pot tenir diferents necessitats. Espero haver-te ajudat, Gabriel. Que tinguis bona tarda i ens veiem per la Plaça!
Molt clarament explicada la relació que es preten,ser tractats com persones,no pas com un simple apunt en una pantalla i sense context.Gràcies
Bona tarda, Mayol, gràcies pel teu comentari. Ens veiem per la Plaça!
Gràcies per canviar el paradigma de concepte de banc i per reforçar el viure i a través i amb una comunitat ,que té com objectiu ajudar i la millor manera es apoderar amb el coneixement
Bona tarda, Alícia. Tal com bé has dit tu, un dels nostres objectius és donar coneixement a les persones. Moltes gràcies per les teves paraules. Ens veiem per la Plaça!
👍
🙏
Interessants canvis de paradigma que s’entreveuen. Projecte força il·lusionador! Endavant!
Moltes gràcies per la teva força, Santiago! Ens veiem per la Plaça!
El concepte: Ajudar a comprar👌.
Un altre: La segona oportunitat.
Clar i transparent en què consisteix la segona oportunitat. 🙏🏽
Bona tarda, Mercè! Llegir les teves positives paraules sempre són benvingudes. Ens veiem per la Plaça, moltes gràcies!