For any company, image is key. But nowadays, an external, advertising image is not enough. It is becoming increasingly important what a person or company is really like, what their values are and how they connect with society. We talk about this in a new episode of La Plaça, with Dr. Xavier Oliver, professor of marketing at IESE Business School.
La Plaça is a section of the radio magazine Territori 17, of La Xarxa, which links four territories connected by the C-17: Vallès Oriental, Moianès, Osona and Ripollès.
Download El Canut, the 11Onze super app, for Android and Apple.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
Gràcies
Gràcies, Daniela!!!
👌
Gràcies, Joan!!!
Penso que som esclaus de nosaltres mateixos, caldria corregir aquesta inperfecio.
Gràcies per la teva reflexió, Ramon!
Una visió del marketing amable,reflexiva i amb el seu punt d’espiritualitat
M’ha passat l’estona volant
Gràcies per valorar-ho, Alícia!
El primer cop de vista.
Per això serveixen els aparadors i també “l’entorn” .
Després buscar com s’etiqueten i es publiciten i si diuen la veritat; si els seus paràmetres són els nostres paràmetres. Em crida l’atenció que més d’una vegada surt Zara -Inditex com exemple d’ emprenedoria i model d’ èxit. No ho tinc gens clar.
Gràcies, Mercè!
Comparteixo també el teu dubte.