11ONZE TV

La Plaça – Territori 17: La imatge i la veritat

Per a qualsevol empresa la imatge és clau. Però avui en dia no n’hi ha prou amb una imatge externa, publicitària. Cada cop és més important com és aquella persona o aquella empresa de veritat. Quins són els seus valors i com connecten amb la societat. En parlen en aquest capítol de La Plaça, amb el doctor i professor de marketing d’IESE Xavier Oliver.

La Plaça és una secció del magazine radiofònic Territori 17, de La Xarxa, que uneix quatre territoris connectats per la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona i el Ripollès.

Descarrega El Canut, la super app d’11Onze, per Android i Apple.

11Onze
  1. Daniela SimónDaniela Simón says:
  2. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  3. Ramon CaRamon Ca says:
    Ramon

    Penso que som esclaus de nosaltres mateixos, caldria corregir aquesta inperfecio.

  4. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Una visió del marketing amable,reflexiva i amb el seu punt d’espiritualitat
    M’ha passat l’estona volant

  5. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    El primer cop de vista.
    Per això serveixen els aparadors i també “l’entorn” .
    Després buscar com s’etiqueten i es publiciten i si diuen la veritat; si els seus paràmetres són els nostres paràmetres. Em crida l’atenció que més d’una vegada surt Zara -Inditex com exemple d’ emprenedoria i model d’ èxit. No ho tinc gens clar.

Deixa una resposta

També et pot interessar

Management

Què és el branding?

01:41

Màrqueting, Brànding, Target, Input, KPI…, són tot mots anglosaxons aplicats

Management

Branding. Avantatges i inconvenients

04:57

Ser l'estrella de la campanya de màrqueting inclou certs riscos

Management

Màrqueting de nostàlgia

04:39

Saps què és el màrqueting de nostàlgia?



App Store Google Play