Per a qualsevol empresa la imatge és clau. Però avui en dia no n’hi ha prou amb una imatge externa, publicitària. Cada cop és més important com és aquella persona o aquella empresa de veritat. Quins són els seus valors i com connecten amb la societat. En parlen en aquest capítol de La Plaça, amb el doctor i professor de marketing d’IESE Xavier Oliver.
La Plaça és una secció del magazine radiofònic Territori 17, de La Xarxa, que uneix quatre territoris connectats per la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona i el Ripollès.
Descarrega El Canut, la super app d’11Onze, per Android i Apple.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Gràcies
Gràcies, Daniela!!!
👌
Gràcies, Joan!!!
Penso que som esclaus de nosaltres mateixos, caldria corregir aquesta inperfecio.
Gràcies per la teva reflexió, Ramon!
Una visió del marketing amable,reflexiva i amb el seu punt d’espiritualitat
M’ha passat l’estona volant
Gràcies per valorar-ho, Alícia!
El primer cop de vista.
Per això serveixen els aparadors i també “l’entorn” .
Després buscar com s’etiqueten i es publiciten i si diuen la veritat; si els seus paràmetres són els nostres paràmetres. Em crida l’atenció que més d’una vegada surt Zara -Inditex com exemple d’ emprenedoria i model d’ èxit. No ho tinc gens clar.
Gràcies, Mercè!
Comparteixo també el teu dubte.