Para cualquier empresa, la imagen es clave. Pero hoy en día no es suficiente con una imagen externa, publicitaria. Cada vez es más importante cómo es esa persona o esa empresa de verdad. ¿Cuáles son sus valores y cómo conectan con la sociedad. Hablamos de esto en un nuevo capítulo de La Plaça, con el doctor y profesor de marketing de IESE Xavier Oliver.
La Plaça es una sección del magazine radiofónico Territorio 17, de La Xarxa, que une cuatro territorios conectados por la C-17: el Vallès Oriental, el Moianès, Osona y el Ripollès.
Descarga El Canut, la super app de 11Onze, para Android y Apple.
Deja una respuesta
Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.
Gràcies
Gràcies, Daniela!!!
👌
Gràcies, Joan!!!
Penso que som esclaus de nosaltres mateixos, caldria corregir aquesta inperfecio.
Gràcies per la teva reflexió, Ramon!
Una visió del marketing amable,reflexiva i amb el seu punt d’espiritualitat
M’ha passat l’estona volant
Gràcies per valorar-ho, Alícia!
El primer cop de vista.
Per això serveixen els aparadors i també «l’entorn» .
Després buscar com s’etiqueten i es publiciten i si diuen la veritat; si els seus paràmetres són els nostres paràmetres. Em crida l’atenció que més d’una vegada surt Zara -Inditex com exemple d’ emprenedoria i model d’ èxit. No ho tinc gens clar.
Gràcies, Mercè!
Comparteixo també el teu dubte.