

The countless functions of El Canut
Opening accounts with European IBANs, diversifying your savings, investing in the stock market, opening a deposit… Do you already know everything you can do with El Canut? We’ll explain what services our wallet of wallets offers and which ones you’ll soon be able to use.
In addition to opening an 11Onze account and requesting a virtual or physical card, El Canut currently allows you to make instant transfers, access the 11Onze community, the 24/7 customer service and bring together your accounts from other entities in a single place, thanks to the European PSD2 directive. Your account will have a Bulgarian IBAN, but you will soon be able to choose an IBAN from other countries, such as Belgium, France, Estonia or Germany.
Moreover, with El Canut you have the whole 11Onze services in your hand. This means that you can participate in La Plaça or access products such as 11Onze Segurs or Preciosos 11Onze from our application.
However, El Canut will be adding more and more services until it reaches more than fifty. For example, the app will allow you to invest your savings in different assets: currencies, ETF packages, cryptocurrencies or Peles, and you will be able to make payments or withdraw money through a network of 11Onze partners. You will also be able to open deposits with competitive conditions to help you save, take out loans at low-interest rates or take out mortgages with the best offers on the market. In addition, we will offer you the possibility of taking out a leasing contract, you can invest in 11Onze community projects or manage your savings with financial control tools.
What are you waiting for to download El Canut? It is already available for Android and iOS.
He enllaçat un parell de comptes externs al Canut i se’m permet tenir informació sobre el saldo però quan faig click per veure els detalls el Canut es desconnecta.
Hola Josep, moltes gràcies per comunicar-nos la incidència. Si és cert, sabem que hi ha un error temporal en l’enllaç amb alguns usuaris, aviat ens ho solucionaran, no depèn de nosaltres directament tot i que ja hi som a sobre. Pròximament, podreu consultar els comptes enllaçats com sempre sense problema. Salut!
👏
Gràcies, Daniela!!!
Molt be 11onze!
A l’apartat d’aplegar comptes d’altres entitats, suposo que hi afegireu ING, oi? Merci!!
Amb el temps hi aniran sortint totes… Moltes gràcies pel teu comentari, Josep!!!
Molt interesant
Gràcies
Hola,
Intento fer una transferència al meu compte de Onze, des de CaixaBank, i em dóna el missatge que per a fer aquesta operació haig de realitzar-la en una oficina…. No podré passar diners a Onze com a qualsevol altre banc?.
Disculpa, Martín. És molt millor que et dirigeixis al nostre servei de suport directament, tan pel xat, com pel telèfon (93 003 49 74), o bé, per email, a l’adreça [email protected].
Gràcies per la teva comprensió!
hola, fa mes de 3h que intento donar-me d’alta i l’app em dona error en un dels documents pero no especifica el que. el pere del xat m’ha confos mes que no pas ajudat, i m’ha deixat de contestar quan li he comentat que el problema seguia sense resoldre’s. es aquest el tracte que hem d’esperar d’ 11onze? es pot no saber una resposta, pero no es pot ser un maleducat, i menys quan representes a l’empresa davant els clients. feu-vos mirar a qui contracteu!! (i solucioneu-me el problema!)
Hola Carles! Soc en Pere. En primer lloc demanar-te disculpes, de nou, per la desconnexió del xat. Com t’he comentat per telèfon, no va ser deixar-te en espera, per temes tècnics no ens va sortir el seguiment del xat. He fet les gestions que t’acabo de comentar i t’anirem informant dels canvis. Moltes gràcies per la teva confiança!
Esperem s’estabilitzi l’aplicació, pugui assegurar els serveis anunciats i no es refredi la seva implantació.
Segur, Pere, així serà… Moltes gràcies pel teu comentari!!!
A hores d’ara li falten moltes funcionalitats a El Canut. És de suposar que més endavant serà més útil. A més sembla que ha patit un retrocés en una actualització? Ara ja no em deixa entrar amb l’empremta dactilar, i abans sí m’ho oferia. Ara va així o és cosa meva?
Hola Carles, gràcies pel teu feedback, respecte a l’empremta dactilar , et recomanen, que la desactivis en el mòbil anant als ajustos i després la tornis a activar.
SUPER !!!!
Gràcies, Faust pel teu comentari!!
HOLA, 11Onze no crearà un banc o una EMI pròpia que pugui tenir comptes SEPA?
La vida dirà Jordi! Gràcies pel teu comentari i disculpa perquè ara mateix no podem llegir el futur. De moment seguim!!
ja en tinc ganes, la veritat… de poder fer tot això que prometeu…
Cada cop està més a prop Josep, gràcies pel teu comentari
Des de l’actualització de l’app no es poden visualitzar les targetes.
Hola Albert , ho sabem és un problema que hi ha hagut amb la nova actualització, ho estan treballant per poder-ho solucionar el més ràpid possible.
Bon vespre,
Molt interessant l’article.
A on podem consultar les despeses pels serveis de compra d’accions, custòdia, inversió de metalls preciosos,…
Com podem rebre assessorament de la fiscalitat pels rendiments obtinguts?
Gràcies i salut
Abans de posar el servei en marxa, farem com sempre una explicació detallada de tot al Canut i després tindreu també el suport 24/7 dels agents per poder elegir el que més convé. Mentre tant és important anar acumulant coneixement en la secció “aprendre” perquè puguem de forma proactiva contactar-vos basat en el interès demostrat en qualsevol àmbit.🙏🏿
Molt interesant
Molt interesant l’història del canut
Gràcies, María del Carmen, celebrem que t’agradi .
Amb moltes ganes de veure les novetats.
Hola Daniel ,anem avançant cada dia una mica . Gràcies ens veiem per la Plaça
Això de invertir en metalls preciosos és novedós per mi.
Hola Pere , sempre s’aprenent coses. Gràcies , ens veiem per la Plaça
Es poden domiciliar rebuts?
De moment el servei de domiciliacions no està activat. Ho farem després d’entregar les versions del Canut per autònoms i PIMEs.
De mica en mica es podrà fer tot, Mercè! 😉
Gràcies mica en mica anem creixent ,cap nadô neix amb tot
totalment d´acord Alicia. Gràcies ens veiem per la Plaça
👌
Tot això està molt bé, però de moment la app deixa molt que desitjar. Moltes errades després d’actualitzar.
Bon vespre,
Dispensa amb quines errades t’has trobat?
Jo vaig actualitzar la APP i no en sóc conscient de cap.
Merci.
Ben definit
Gràcies Ricard. Ens veiem per la Plaça
Hola, ho esperem amb candaletes! però a curt termini, espero que implementeu un cercador d’operacions cosa que em sembla una funcionalitat imprescindible. Gràcies!
Correcte Jordi. Hi serà.🙏🏿