11ONZE TV

Psychological techniques at the supermarkets

Do we freely buy what we really need or are more conditioned than we think?

Miriam Frías
  1. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Clavat!
    Quan van inaugurar El Corte Ingles de la Plaça Catalunya de Barcelona molts trobaven estrany que no hi hagués finestres. Doncs ja sabem el perquè, entre altres perquès .
    Vídeo per divulgar, els supermercats i sobretot les grans superfícies tenen molt a veure en que ens transformem en ramat.

  2. Josep GimbernatJosep Gimbernat says:
    Josep

    Si, és una informació que, encara que la hagim sentit alguna vegada, no la tenim en conta. Mercis per recordar-me-la

    • Miriam FríasMiriam Frías says:
      Miriam

      Moltes gràcies, Josep! M’alegro que hagis trobat útil aquesta informació. Benvingut a la nostra comunitat. Fins aviat!

      12 months ago
  3. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Es ben cert el que has dit ,gracies

    • Miriam FríasMiriam Frías says:
      Miriam

      Moltes gràcies, Alícia! Correcte, el que passa és que desconeixem aquesta informació i per tant no en som conscients.

      12 months ago
  4. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Leave a Reply

You may also like

Invest

The benefits of scent marketing in your business

03:15

How could a scent improve my business?

Management

Nostalgia Marketing

04:39

Do you know what nostalgia marketing is?

Management

Branding. Advantages and disadvantages

04:57

Being the star of the marketing campaign includes certain



App Store Google Play