11ONZE TV

Tècniques psicològiques als supermercats

Comprem lliurement el que necessitem realment o ens condicionen més del que ens pensem?

11Onze
  1. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Clavat!
    Quan van inaugurar El Corte Ingles de la Plaça Catalunya de Barcelona molts trobaven estrany que no hi hagués finestres. Doncs ja sabem el perquè, entre altres perquès .
    Vídeo per divulgar, els supermercats i sobretot les grans superfícies tenen molt a veure en que ens transformem en ramat.

  2. Josep GimbernatJosep Gimbernat says:
    Josep

    Si, és una informació que, encara que la hagim sentit alguna vegada, no la tenim en conta. Mercis per recordar-me-la

    • Miriam Frías says:

      Moltes gràcies, Josep! M’alegro que hagis trobat útil aquesta informació. Benvingut a la nostra comunitat. Fins aviat!

      Fa 2 anys
  3. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    Es ben cert el que has dit ,gracies

    • Miriam Frías says:

      Moltes gràcies, Alícia! Correcte, el que passa és que desconeixem aquesta informació i per tant no en som conscients.

      Fa 2 anys
  4. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

També et pot interessar

Invertir

Els beneficis de l'scent marketing al teu negoci

03:15

Com una olor podria millorar el meu negoci?

Management

Màrqueting de nostàlgia

04:39

Saps què és el màrqueting de nostàlgia?

Management

Branding. Avantatges i inconvenients

04:57

Ser l'estrella de la campanya de màrqueting inclou certs riscos



App Store Google Play