In this video we explain how, at 11Onze, we want your visit or consultation with us to be much easier at the time of managing emotions, unlike traditional banking. We want your experience with 11Onze to be totally revolutionary and transparent.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
Us heu posat el llistó molt alt.
Ajudar a solucionar problemes.
L’ enhorabona . No ho fa cap banc
Bon dia, Mercè. El llistó el posem alt, sempre som a temps de baixar-lo no? pero no ho farem…😉
T’has explicat molt bé.
Moltes gràcies, Rosa Maria, i disculpa per contestar-te tant tard…!!🙌
Dons ja tinc ganes de poder generar noves emocions amb 11Onze, habitualment els bancs no volen saber gaire res amb els més grans de 65,sembla que hi ha risc gran
Hola Alicia, tens tota la raó, en general la gestió que fan els bancs tradicionals amb la gent a partir de certes edats no es gaire emocionant…pero des de 11onze, mirarem que això faci un gir de 180º.
👍
🤝🏻
Gràcies Iu! Comparteixo!
Gracies a tu Laura, segur que genererem noves emocions en un sector tant esquerp com aquest.