Atenció personal en temps de la Covid

Vivim temps complexos: els clients necessiten i mereixen un tracte personal, però la variant òmicron ens empeny a no tenir contactes socials. És possible tenir una atenció personal de qualitat i segura? La resposta d’11Onze és rotunda: sí.

 

La deshumanització del sistema bancari ha provocat els darrers temps moltes queixes dels clients, que no aconsegueixen que els atenguin persones o que han de fer llargues cues al carrer. Alhora, la llei de reforma del sistema financer que impulsa el govern espanyol, vol posar totes les entitats bancàries al lloc on ja és 11Onze: oferint un servei d’atenció al client disponible les 24 hores del dia. Amb persones, no amb robots. I, enmig d’aquestes dues variables n’entra una tercera que ho complica tot, la variant òmicron de la Covid, que fa recomanable interactuar amb altres persones el mínim possible.

Aleshores, què podem fer? La proposta d’11Onze ha estat sempre la de fer servir les eines tecnològiques, no per allunyar la gent, sinó per apropar-la. Aquesta aposta decidida ja està aconseguint reconeixements internacionals, però el més important és que sigui útil per a la nostra comunitat. 

Per això, vam crear el servei ‘11Onze a Casa’, que et permet concertar videotrucades amb els nostres agents, perquè tinguis una conversa cara a cara amb una persona, però amb risc de contagi 0. Un tracte personal, per acompanyar-te quan et descarreguis El Canut i obris el teu compte universal amb 11Onze. Es tracta d’un compte amb els diners assegurats al 100% i, des de la nostra super app podràs agregar els teus altres comptes i demanar les teves targetes.

Si encara no ho has fet, descarrega El Canut. I si ens necessites, reserva un 11Onze a Casa!

 

11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

Has instal·lat El Canut. I ara què?

1min lectura

T’has descarregat la nostra super app i ara et toca introduir les dades...

11Onze

‘11Onze a Casa’, més a prop de la comunitat

3min lectura

Fa tan sols una setmana que vam estrenar el nou servei...

11Onze

Nou servei: estrenem ‘11Onze a Casa’

3min lectura

T’imagines que la teva entitat financera t’ajudés quan tinguis...



Equip Editorial Equip Editorial
  1. Pere SorianoPere Soriano says:
    Pere

    Molt interessant.

  2. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Atenció personalitzada i a domicili millor impossible

  3. Joaquin Lopez ArandaJoaquin Lopez Aranda says:
    Joaquin

    Molt be aixo.

  4. Josep RuaixJosep Ruaix says:
  5. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  6. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    Més aprop, millor!

Deixa una resposta

App Store Google Play