‘11Onze a Casa’, més a prop de la comunitat

Fa tan sols una setmana que vam estrenar el nou servei d’atenció al client ‘11Onze a casa’ i la rebuda ha estat un èxit. Els agents han resolt dubtes de forma eficaç i han pogut conversar amb els clients sense pressa. “És una eina fantàstica!”, resumeix la cap d’agents Mireia Cano. I tu, ja has demanat cita?

 

“El fet de veure’ns cara a cara ens ha apropat més a la nostra comunitat, i aporta més qualitat humana a les converses”, explica Cano. Per resoldre dubtes sobre quins documents pujar, com fer la ‘selfie’ o quin botó cal clicar per obrir El Canut, és una eina eficaç i ràpida. “Els agents estan contents amb aquesta nova modalitat d’atenció al client i molts dels que encara no hi han participat tenen ganes de provar-ho”, resumeix la cap d’agents. 

Després d’una setmana, doncs, la valoració és, sens dubte, positiva. Més d’una dotzena d’usuaris de La Plaça han pogut trobar-se amb els agents a través de videotrucada. “La majoria de visites han estat de persones que, tot i conèixer el projecte, no tenien clar què podíem oferim o com donar-se d’alta”, explica Mireia Cano. Això sí, la resposta ha estat positiva en tots els casos. La cap d’agents admet que “tots han agraït poder tenir una persona a l’altra banda de la pantalla”. Malgrat alguns entrebancs menors sobre el funcionament de la videotrucada, les persones que ho han volgut han concertat cita sense problemes.

Un servei que ha arribat per quedar-se

En el moment que el client concerta la visita, li arriba automàticament un correu amb la confirmació de l’esdeveniment, l’agent que l’atendrà i l’enllaç per connectar-se a la videotrucada. A l’hora de la visita, si el client no s’ha pogut connectar, la cita es cancel·la i s’envia un nou correu electrònic amb l’avís de l’anul·lació i com pot demanar una nova consulta. “El servei ‘11Onze a casa’ ha arribat per quedar-se, i seguirem fent visites amb tothom qui ho necessiti. A través de l’enllaç, sempre podran demanar cita a una setmana vista”, assevera la cap d’agents.

Demana la teva cita

11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

Nou servei: estrenem ‘11Onze a Casa’

3min lectura

T’imagines que la teva entitat financera t’ajudés quan tinguis

11Onze

“El factor humà és importantíssim”

3min lectura

“Som un equip de bona gent que creiem que fa falta una eina de

11Onze

“Si és gratuït, el producte ets tu”

2min lectura

Fa un mes que es va llençar El Canut, la super app d’11Onze.



11Onze 11Onze
  1. Joaquin Lopez ArandaJoaquin Lopez Aranda says:
    Joaquin

    Molt bona idea, ja en tinc una reserva feta.

  2. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Es una idea excel.lent us felicito

  3. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manuel

    Doncs, es una molt bona eina per solventar o ampliar info de futurs productes

  4. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc

    A l’espera de millorar la infrastructura tecnològica personal

  5. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Ho haurem de provar.

    • Jennifer Roca CivitJennifer Roca Civit says:
      Jennifer

      I tant que sí, Pere! Ens veiem per la Plaça. Moltes gràcies pel teu comentari.

      Fa 2 setmanes
  6. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Si és fàcil connectar-se te l´èxit assegurat, molt bona pensada. Quan es puguin contractar productes i serveis, veure la cara de la persona que informa i aconsella, com si estigués davant, a l’altra banda d’una taula, et fa tenir confiança.

    • Elisabet Porqueras GarciaElisabet Porqueras Garcia says:
      Elisabet

      Gràcies, Mercè pel teu cometari, ara per ara funciona molt bé!

      Fa 2 setmanes
  7. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

App Store Google Play