‘11Onze a Casa’, més a prop de la comunitat
Fa tan sols una setmana que vam estrenar el nou servei d’atenció al client ‘11Onze a casa’ i la rebuda ha estat un èxit. Els agents han resolt dubtes de forma eficaç i han pogut conversar amb els clients sense pressa. “És una eina fantàstica!”, resumeix la cap d’agents Mireia Cano. I tu, ja has demanat cita?
“El fet de veure’ns cara a cara ens ha apropat més a la nostra comunitat, i aporta més qualitat humana a les converses”, explica Cano. Per resoldre dubtes sobre quins documents pujar, com fer la ‘selfie’ o quin botó cal clicar per obrir El Canut, és una eina eficaç i ràpida. “Els agents estan contents amb aquesta nova modalitat d’atenció al client i molts dels que encara no hi han participat tenen ganes de provar-ho”, resumeix la cap d’agents.
Després d’una setmana, doncs, la valoració és, sens dubte, positiva. Més d’una dotzena d’usuaris de La Plaça han pogut trobar-se amb els agents a través de videotrucada. “La majoria de visites han estat de persones que, tot i conèixer el projecte, no tenien clar què podíem oferim o com donar-se d’alta”, explica Mireia Cano. Això sí, la resposta ha estat positiva en tots els casos. La cap d’agents admet que “tots han agraït poder tenir una persona a l’altra banda de la pantalla”. Malgrat alguns entrebancs menors sobre el funcionament de la videotrucada, les persones que ho han volgut han concertat cita sense problemes.
Un servei que ha arribat per quedar-se
En el moment que el client concerta la visita, li arriba automàticament un correu amb la confirmació de l’esdeveniment, l’agent que l’atendrà i l’enllaç per connectar-se a la videotrucada. A l’hora de la visita, si el client no s’ha pogut connectar, la cita es cancel·la i s’envia un nou correu electrònic amb l’avís de l’anul·lació i com pot demanar una nova consulta. “El servei ‘11Onze a casa’ ha arribat per quedar-se, i seguirem fent visites amb tothom qui ho necessiti. A través de l’enllaç, sempre podran demanar cita a una setmana vista”, assevera la cap d’agents.
Molt bona idea
Quan vulguis pots reservar!
Molt bona idea, ja en tinc una reserva feta.
Gràcies, Joaquin. Estem desitjant atendre’t!
Es una idea excel.lent us felicito
Gràcies a poc a poc anirem augmentant serveis
Doncs, es una molt bona eina per solventar o ampliar info de futurs productes
Gràcies, Manuel pel teu comentari. Seguim treballant!
A l’espera de millorar la infrastructura tecnològica personal
Molts ànims! Segur que ho aconsegueixes, Francesc.
Ho haurem de provar.
I tant que sí, Pere! Ens veiem per la Plaça. Moltes gràcies pel teu comentari.
Si és fàcil connectar-se te l´èxit assegurat, molt bona pensada. Quan es puguin contractar productes i serveis, veure la cara de la persona que informa i aconsella, com si estigués davant, a l’altra banda d’una taula, et fa tenir confiança.
Gràcies, Mercè pel teu cometari, ara per ara funciona molt bé!
👌
Gràcies, Joan!!!