“El factor humà és importantíssim”

“Som un equip de bona gent que creiem que fa falta una eina de país”. Així ha resumit Xevi Esteve, cap d’atenció al client d’11Onze, la tasca incansable que fan els agents per atendre tota la comunitat. Al magazine L’Estat de la Nació, Esteve també ha explicat com funciona el nou servei ‘11Onze a casa’.

 

“Volíem combinar l’avantatge de la tecnologia amb el factor humà. Perquè el factor humà és importantíssim. A Catalunya, tenim la tradició de les caixes d’estalvis, però amb els anys s’ha anat perdent. I nosaltres volíem donar un rostre humà”, ha explicat el cap d’atenció al client d’11Onze. Així, a l’atenció personalitzada que fan els agents 24/7 per xat o per telèfon, ara s’incorpora la videotrucada a través de l’‘11Onze a casa’.

De fet, Esteve ha explicat que la idea va sorgir en copsar com, amb la pandèmia, moltes persones s’han acostumat a fer servir la videotrucada, que permet una “interacció més sincera”. Així, després de concertar cita, en el dia i l’hora acordats es conversarà amb un agent entre 20 minuts i mitja hora per tal de resoldre tots els dubtes. La voluntat dels agents, és clar, també és atendre financerament en català i per servir al país. “Som un equip de bona gent que creiem que fa falta una eina de país”, ha assegurat.

Un procés necessari

Esteve ha detallat que els primers dubtes han estat sobretot pel que fa al procés de verificació de l’aplicació, El Canut. Les dificultats, però, responen a la voluntat que totes les dades privades del client estiguin ben protegides. “Demanem un punt de paciència als nostres clients. La gent comença a desembarcar en l’aplicació i és cert que hem rebut queixes, perquè el procés és dur i feixuc. Però per nosaltres la seguretat tecnològica és primordial. Així que, sí, sabem que és costós, però és en benefici de tots”, argumenta.

En general, però, el cap d’atenció al client d’11Onze està encoratjat amb la rebuda que ha tingut El Canut entre els clients i la bona predisposició. “Detectem que la gent està enfadada amb els bancs i, ara, amb 11Onze se sent una mica més esperançada. I voldríem córrer més de pressa. Però hem d’anar sobre segur”, resumeix Esteve. El repte és, ara, que les dues potes de la fincom, la fintech i la comunitat, creixin al mateix ritme, sense pausa, però sense pressa.

 

11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

Nou servei: estrenem ‘11Onze a Casa’

3min lectura

T’imagines que la teva entitat financera t’ajudés quan tinguis

11Onze

“Hem nascut digitals i per acompanyar el país”

3min lectura

“Qualsevol país necessita una entitat financera forta i

11Onze

Som una fincom

3min lectura

Fa mesos que expliquem què som i per què som així. Tot respon a una idea: que els



11Onze 11Onze
  1. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    Exacte el factor humà es important i basic

  2. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    I tant si fa falta una eina de país! 11Onze no és una eina, és L’ EINA, dissenyada expressament per reparar el país, amb experts i il·lusionats professionals.

  3. Darren Smith says:

    I have such respect for this man – “Tinc tant de respecte per aquest home”

  4. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

App Store Google Play