Nou servei: estrenem ‘11Onze a Casa’

T’imagines que la teva entitat financera t’ajudés quan tinguis dubtes directament des de casa teva? Això és el que farà 11Onze amb el nou servei ‘11Onze a Casa’. Et guiarem en els processos de contractació de productes i amb totes les gestions. Perquè 11Onze és casa, i volem que tu també ho sentis així. 

 

“Som una fintech comunitària, una fincom. Per això, la tecnologia forma part del nostre ADN i, constantment, busquem i revisem totes les eines amb les quals connectem amb la nostra comunitat”, explica la cap d’agents Mireia Cano. És precisament amb aquesta motivació que, ara, neix el servei ‘11Onze a casa’. El servei oferirà el suport d’un agent a casa a través de videotrucada, i resoldrà tots els dubtes que puguis tenir.

‘11Onze a casa’ és un servei necessari, perquè obre un nou canal de comunicació cara a cara, que se suma al xat, el correu electrònic i a les trucades. Serà especialment útil per a les persones amb més problemes d’accessibilitat. La videotrucada permet una experiència gairebé presencial, on la conversa pot ser més fluida. A més, es guanya agilitat, perquè permetrà al client compartir el que veu al mòbil, i així l’agent podrà guiar-lo pas a pas.

De fet, el nou servei d’11Onze s’avança a l’avantprojecte de Llei de serveis d’atenció al client que ha aprovat el govern espanyol tot just aquesta setmana. Amb aquesta nova normativa, els consumidors podran exigir que els atengui una persona i no una màquina. A més, limita el temps de resposta davant d’una reclamació i el temps d’espera d’una trucada.

“Sabem que fer gestions financeres sovint requereix una inversió de temps superior a la que molts voldríem. Si aconseguim resoldre les teves consultes, o ajudar-te amb una contractació en tan sols 15 o 30 minuts, per què destinar-hi més temps?”, resumeix Cano, que reitera que 11Onze vol “oferir una atenció personalitzada, sense cues i sense sortir de casa”.

Concertar una visita és molt senzill

Però com funcionarà el servei? Com es podrà rebre suport a casa? “Rebre la visita d’un agent 11Onze a casa és molt senzill: només cal concertar una visita, seleccionant el dia i l’hora en què volem fer la trucada”, explica la cap d’agents. Automàticament, ens arribarà un correu de confirmació amb la informació de la reserva: el dia, l’hora, l’agent assignat i l’enllaç des d’on connectar-se. Quan arribi el moment de la visita, simplement haurem d’entrar a l’enllaç i començar la visita. Si necessitem anul·lar o reprogramar la reserva, també podrem fer-ho des del mateix correu. 

Esperem apropar-nos, ajudar, compartir i millorar l’experiència dels clients. El servei està enfocat a tot aquell que necessiti ajuda, però especialment aquelles persones que tenen dificultats amb la tecnologia i que necessiten una atenció especial”, explica Mireia Cano. Ara, més enllà de guiar la nostra comunitat per telèfon o per correu electrònic, l’atenció 24/7 d’11Onze sumarà una guia visual i la companyia d’un agent.

Demana la teva cita

11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

Amb 11Onze sou pioners: som una fincom

3min lectura

Fa mesos que expliquem què som i per què som així.

11Onze

Activa la teva targeta 11Onze

2min lectura

Les targetes de dèbit estan arribant als usuaris d’11Onze.

11Onze

“Si és gratuït, el producte ets tu”

2min lectura

Fa un mes que es va llençar El Canut, la super app d’11Onze.



11Onze 11Onze
  1. Laura León AmatLaura León Amat says:
    Laura

    Això si que és acostar-se a la gent!! Ser proper i ajudar a mida… segons el que necessito cadascú. Molt bona iniciativa

    • Elisabet Porqueras Garcia says:

      Moltes gràcies pel teu comentari Laura!, ens veiem per La Plaça

      Fa 2 anys
  2. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    Rellegir aquest article m’ha recordat les opcions ja vives del Canut

  3. Josep RosJosep Ros says:
    Josep

    Molta gent buscava aquesta opció. Molt bé.

  4. Joan CaparrósJoan Caparrós says:
    Joan

    Ja era hora un banc així… So cool this bank, congrats!

  5. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  6. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
    Pere Maria

    Una iniciativa molt interessant.

  7. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    Serà una bona eina que ens ha de permetre un intercanvi més fluïd. Serem més “comunitat”. Endavant

  8. Josep RuaixJosep Ruaix says:
  9. Laura CarlúsLaura Carlús says:
    Laura

    Quina comunitat carai !!❤

    • Jennifer Roca Civit says:

      Moltes gràcies, Laura! La comunitat és la base de tot 11Onze, gràcies a tots vosaltres que ens llegiu, ens escolteu i ens mireu dia rere dia. Molt contents que t’agradi aquesta novetat, ens veiem per la Plaça!

      Fa 2 anys
  10. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    11onze sempre per davant! Qui pot dubtar que és més que un banc?
    Gràcies

    • Jennifer Roca Civit says:

      Els teus comentaris positius sempre són molt benvinguts, Mercè. Que tinguis molt bon matí.

      Fa 2 anys
  11. Carles SantacruzCarles Santacruz says:
    • Jennifer Roca Civit says:

      Molt contents que us agradi aquesta novetat que tenim preparada. Que tinguis molt bon dia, Carles, ens veiem per la Plaça!

      Fa 2 anys
  12. Miquel Pérez CorralMiquel Pérez Corral says:
    Miquel

    Bon servei, gràcies 11onze.

  13. James SeneJames Sene says:

Deixa una resposta

App Store Google Play