Test App 11Onze: la banca mòbil evoluciona

Amb l’inici de les proves de l’aplicació d’11Onze, que obrirà les portes als primers serveis financers de l’entitat, aprofitem per fer un repàs del progrés de la banca mòbil en els darrers anys.

 

La passada setmana 11Onze va iniciar les proves de la seva aplicació, amb la qual oferirà serveis bancaris d’última generació al nostre país. Els primers usuaris que tenen el privilegi de testar-la han estat escollits entre els membres actius de La Plaça i encara es pot sol·licitar la participació enviant un correu a [email protected]

11Onze oferirà els seus serveis financers d’acord amb la creixent demanda d’aplicacions bancàries mòbils per part dels clients, cada cop més utilitzades en detriment de les operacions tradicionals i presencials. L’evolució de la banca mòbil ens confirma un augment notable de les aplicacions com a opció preferent.

 

Una nova tecnologia d’abast mundial

Actualment, el 35% dels clients de banca a escala mundial recorren a les aplicacions mòbils per fer les seves gestions bancàries quotidianes. Països tan diversos com Polònia, Sud-àfrica, Nova Zelanda, Corea del Sud, Suècia o Tailàndia superen el 50% d’usuaris de banca mòbil, el que ens parla de la globalitat de la seva implantació en el sector. Mercats principals com els Estats Units, ja compten amb 57 milions de clients fent-la servir.

La banca mòbil ha fet un recorregut més llarg del que recordem, començant-se a desenvolupar en el Regne Unit. A l’Estat espanyol ho va fer el 1983, tot i que els primers sistemes telefònics no van arribar fins una dècada més tard, el 1995. Avui l’utilitzen el 44% dels clients de l’Estat habitualment, situant-se en la 21a posició a escala mundial. 

 

La satisfacció dels usuaris avala la banca mòbil

Fins ara, les entitats havien fet l’aposta de donar un servei combinat en diversos canals, però hi ha un augment de la satisfacció expressat en l’opinió dels clients quan disposen de bons serveis de banca digital. En aquest sentit, cada vegada valoren més positivament tenir una bona aplicació mòbil: àgil, intuïtiva i segura. Aquesta utilitat, ràpidament apreciada per l’usuari de l’aplicació mòbil, queda reflectida en com es manté aquesta com una eina estable en el nostre dispositiu, conservant-la un 6% més que qualsevol altra aplicació de qualsevol sector.

Les aplicacions bancàries mòbils han rebut el lògic impuls de les generacions més joves, més avesades a les noves tecnologies i amb menors recances per fer-ne ús. Els anomenats millennials s’avancen a qualsevol altra franja d’edat en fer el canvi de la banca en línia a la banca mòbil, per la comoditat que els representa. Aquest perfil jove està fent augmentar els clients amb compte a empreses fintech gairebé en un 20% mensual.

 

Més operativa a menys cost

La facilitat per treballar amb disponibilitat de 24 h, amb menors comissions i costos, sense paper físic en la documentació i la simplificació dels tràmits, són els atractius que més valoren els clients a l’hora d’escollir la banca mòbil. Els usos més freqüents també són senzills: els pagaments, les consultes de moviments i les transferències.

No obstant això, la innovació va de la mà de l’evolució d’aquestes apps. Des dels sistemes per garantir la seguretat de l’usuari, fins a eines que facilitin l’estalvi o facin balanç i assessorament de guanys i despeses d’un determinat període, així com la gestió integral de les subscripcions. Les demandes dels clients s’amplien per incloure tots els serveis possibles dins les aplicacions, com ara la petició i formalització de crèdit. Una demanda coneguda per les entitats que, al seu torn, estan obrint cada vegada més el ventall de funcionalitats.

 

Vols ser el primer a rebre les últimes notícies sobre 11Onze? Clica aquí per subscriure’t al nostre canal de Telegram

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

Arribem als primers usuaris

4min lectura

Usuaris seleccionats de La Plaça, acompanyats per agents

11Onze

La targeta virtual

4min lectura

11Onze segueix la fase test de la seva aplicació, que inclourà l’opció de tenir una targeta

Economia

Les fintech, el futur de la banca és ara

4min lectura

Cada vegada són més les empreses que fusionen



11Onze 11Onze
  1. Esperando ver la app. Gràcies i éxitos

  2. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
    Ricard

    Esperem que la prova sigui un èxit

    • Jordi CollJordi Coll Planas says:
      Jordi

      Moltes gràcies, Ricard! Tots esperem aquest èxit de què parles. Moltes gràcies pel teu comentari.

      Fa 4 setmanes
  3. Xavier Soler TravéXavier Soler Travé says:
    Xavier

    Espero que la prova sigui un èxit i en breu la tinguem tots disponible!

    • Albert Chic GiménezAlbert Chic Giménez says:
      Albert

      Anem pel bon camí, Xavier. Gràcies pels teus bons desitjos!

      Fa 4 setmanes
  4. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
    Ricard

    Molt be explicat

  5. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  6. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Un bon article ,dona com seguretat de que estem al lloc que hem d’estar

    • Jordi OllerJordi Oller says:
      Jordi

      Segur que si Alícia, estem fent història. Gràcies per comentar.

      Fa 4 setmanes
  7. Josep RuaixJosep Ruaix says:
    Josep

    Si , smartphone app, cada cop mes 👍
    Estem esperan la 11onze 🙂

    • Jordi OllerJordi Oller says:
      Jordi

      Bon dia, Josep, per si és del teu interès, estem seleccionant cada setmana a usuaris actius per ordre de saldo de “peles”, en cas que vulguis ajudar-nos de manera voluntària, ens pots fer arribar un correu electrònic a [email protected] indicant:

      Nom i cognoms
      Telèfon mòbil
      Correu electrònic

      Un cop rebut ens posarem en contacte per confirmar i enviar instruccions. Gràcies. Ens trobem a La Plaça.

      Fa 4 setmanes

Deixa una resposta