Coneix les xarxes socials d’11Onze

11Onze és una comunitat activa que comparteix l’interès pel món financer. La Plaça és l’àgora d’aquesta col·lectivitat empoderada, on es debat, s’informa i s’aprèn. Per això és important que difonguem la informació pels canals adequats. A 11Onze tenim set xarxes socials, on explicar qui som, què fem i per què ho fem. Encara no ens segueixes? Endavant!

 

Cada xarxa social respon a uns objectius i a un missatge, a una idiosincràsia. Si volem ser una comunitat, cada usuari que visita La Plaça ha de poder-ho fer de la manera que li sigui més còmoda. Twitter, Instagram, Facebook, Linkedin, Telegram, YouTube i Spotify conformen tot l’univers digital d’11Onze. Anem a veure quina funció acompleix cadascuna!

  • Twitter: estendre el missatge. Per 11Onze Twitter és l’altaveu per arribar més enllà de la nostra comunitat. Volem ser part del debat social, polític i econòmic de Catalunya, i aquesta xarxa social ens ofereix l’oportunitat de donar-nos a conèixer, de connectar amb els interessos de la ciutadania. Per això, hi mantenim un rol actiu, amb fils de tuits sobre qui som, enquestes sobre temes d’interès, novetats de producte o continguts audiovisuals o d’actualitat. Això sí, tenim clar que aprenem dels comentaris que ens fan, però sense entrar en polèmica. 
  • Instagram: arribar a la Gen Z i les dones. A Instagram veuràs que darrerament estem virant l’estètica dels posts i stories que publiquem, perquè volem arribar a la gent jove i a les dones emprenedores. Hi fem un repàs setmanal en format vídeo, motivem la interacció i el debat i impulsem la cultura financera en una xarxa social on tot passa massa de pressa. Nosaltres creiem que, també a Instagram, es pot fer contingut entretingut, però d’interès.
  • Telegram: el dia a dia en primícia. Telegram és la xarxa que ens permet connectar amb la comunitat d’una manera més propera i exclusiva. Cada matí, abans de fer-ho a cap altra xarxa social, enviem un missatge per posar-nos al dia sobre què es comenta a La Plaça. És allà on reservem els continguts en primícia.
  • Facebook: teixir una família. A Facebook ens reservem per difondre tots aquells continguts d’actualitat o del món financer que poden ser d’interès per la família en el seu conjunt. Aquell vídeo que et guardes per aconsellar als fills, aquella notícia que vols explicar-li al pare o a la mare, perquè us ajuda a organitzar financerament el dia a dia. Volem usar Facebook per enfortir els vincles més estrets.
  • Linkedin: la responsabilitat social corporativa. A Linkedin és on reservem tots aquells continguts corporatius o de l’àmbit del treball i les noves tecnologies. Considerem Linkedin la xarxa que ens permet visibilitzar-nos com a empresa innovadora, i connectar amb empreses i treballadors que tenen els mateixos interessos sobre el món financer.
  • YouTube: un espai per a l’audiovisual. Tot allò que necessitis veure per creure sobre 11Onze ho tens a YouTube. Allà, hi vam començar a explicar tot el procés de selecció del nostre equip d’agents i hi seguim penjant tots els vídeos que considerem que són d’interès per donar a conèixer la nostra iniciativa al món.
  • Spotify: tots els podcasts a la butxaca. Aquest novembre, aprofitant que hem estrenat el nou podcast Pasta Z, on la generació Z pren la paraula per parlar el món financer, hem estrenat un canal de Spotify, per poder-te acompanyar en les teves estones lliures, en aquell trajecte de bus o de metro que no saps com omplir, a l’hora de l’esmorzar o del berenar. Perquè volem que ens duguis a la butxaca. El canal de Pasta Z se suma al que ja tenim sobre Abusos Bancaris.

11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

“El factor humà és importantíssim”

3min lectura

“Som un equip de bona gent que creiem que fa falta una eina de

11Onze

Som una fincom

3min lectura

Fa mesos que expliquem què som i per què som així. Tot respon a una idea: que els

11Onze

Nou servei: estrenem ‘11Onze a Casa’

3min lectura

T’imagines que la teva entitat financera t’ajudés quan tinguis



11Onze 11Onze
  1. Ricard Calvo VilanovaRicard Calvo Vilanova says:
  2. Pilar LluverasPilar Lluveras says:
    Pilar

    Hola està molt be la conunicació que feu, però pel que fa a mi em falta el poder interactuar amb gent que com jo, som nous per aquí?
    No se, la veritat es que m’agradaria que hi hagués un forum o alguna cosa així perquè encara q es podria comentar per twitter, tampoc cal que la gent que no te compte sapiga les sensacions que tenim els que en tenim. No us sembla? Gràcies

    • James SeneJames Sene says:
      James

      Hola Pilar. Ben aviat podràs seguir a qui vulguis i tenir converses amb 1 o més membres. 🙏🏿

      Fa 1 setmana
  3. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    Lo de spotify em sembla genial

    • Sergi Colell VázquezSergi Colell Vázquez says:
      Sergi

      La veritat és que si, així pots escoltar al tren o al metro sense necessitat de tenir connexió i baixar-te’ls al teu mòbil!

      Fa 2 setmanes
  4. Laura CarlúsLaura Carlús says:
    Laura

    Ostres siiii al spotify!!!!👏👏👏 Genial!!!

  5. Josep RuaixJosep Ruaix says:
  6. James SeneJames Sene says:
  7. Pere Maria EstremPere Maria Estrem says:
  8. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

App Store Google Play