Palo Market Fest: l’altaveu dels emprenedors

El festival es consolida com a punt de referència del talent artesà i emprenedor local. A punt per a tornar a la normalitat, els visitants podran gaudir del mercat de moda de Barcelona el primer cap de setmana de cada mes. 11Onze hi serà present.

 

11Onze participarà en el proper Palo Market Fest. Normalment, al concept lab del festival hi tenen presència empreses del món creatiu i del disseny. En aquest sentit, 11Onze serà la primera companyia de fora d’aquest sector en participar en aquest esdeveniment de referència. La fintech catalana hi participarà els propers 4 i 5 de setembre, oferint informació sobre 11Onze a tots els interessats.

El Palo Market Fest actua d’altaveu per a desenes de marques que busquen donar-se a conèixer, consolidar-se en el seu sector, o simplement utilitzar el potent canal de venda que ofereix el mercat. La pandèmia ha afectat de ple aquest tipus d’esdeveniments. Concretament, Palo Alto comptava amb 8.000 visitants per edició, que, sumant els de les 12 edicions totals, fan que el nombre de visitants anuals ascendeixi a 100.000 persones.

Diversitat i originalitat, l’essència de Palo Alto

Des de peces decoratives fins a moda sostenible, el ventall de productes que podem trobar a Palo Alto varia d’una edició a l’altra. Des de l’organització, es treballa sota dues premisses imprescindibles: que el producte sigui de qualitat, i que hi hagi diversitat de productes. 

Descobrir nous projectes, noves formes de creació i propostes innovadores és un dels objectius del festival, i l’acurada selecció de les marques que hi participen avalen aquest objectiu. No és casualitat, doncs, que el festival s’hagi consolidat com una de les plataformes més valorades per a promocionar professionals emergents i nous creadors. La innovació és un punt clau per al festival, i l’entorn de la fàbrica Gal i Puigsech crea l’escenari perfecte perquè el consumidor pugui descobrir marques, projectes i noves tècniques de creació. 

En la darrera edició, els consumidors podien trobar des de marques de decoració com Brico art, moda artesana de Huinca i moda ètica amb The Milky Way, cosmètica natural Palombella, aromateràpia d’El Bosque esencial, el disseny de Barceloning o artistes com Sooto o Emily Victoria Art.

 

Aposta per l’artesania i la proximitat

L’aposta per l’artesania és clara, i a cada edició podem descobrir artistes i artesans de diversos sectors que no només mostren el seu producte final, sinó que aporten el valor afegit que suposa crear-lo de forma artesanal. La proximitat amb els paradistes i la possibilitat d’explicar la història darrere la marca, la tècnica utilitzada o verificar la qualitat de la matèria primera és un altre dels punts clau que converteixen el Palo Market Fest en molt més que un centre expositor per a marques. Són les mateixes marques les que donen vida a aquest espai i creen un canal de comunicació a partir del qual el consumidor final pot conèixer el producte que compra a un nivell superior al que trobarà en qualsevol botiga. 

Precisament aquest punt és el que destaquen des d’ARKASA, una marca artesana de confecció de productes de pell que ha tingut presència al festival en diverses edicions. Ens explica la Càrol que «el festival et dona molta visibilitat i prestigi pel fet de poder-hi exposar. En una edició va venir una dona coreana amb una revista del seu país on apareixia Palo Alto com a recomanació de què visitar a Barcelona. La sorpresa va ser que hi havia una foto del meu producte com a recomanació de compra; per tant, la senyora va venir directa al meu estand per a comprar el producte de la revista. Aquesta publicitat només te la dona Palo Alto».

 

Un festival de prestigi que no s’atura

Sobretot en època de pandèmia, Palo Market Fest s’ha adaptat per a consolidar-se en la missió de ser altaveu per a les marques i ser la plataforma per descobrir propostes per als consumidors finals. Una història d’èxit estretament lligada a la meticulosa organització i a la claredat dels objectius, on els autèntics protagonistes són els creadors que podem trobar a cada edició. 

Us recomanem estar atents a les seves xarxes socials o a la web per a conèixer les dates de les pròximes edicions i poder gaudir del festival de moda de la ciutat.

 

Vols ser el primer a rebre les últimes notícies sobre 11Onze? Clica aquí per subscriure’t al nostre canal de Telegram

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

Comunitat

Disseny i artesania a Palo Alto Market

3min lectura

Després d’un any de pandèmia, el festival torna a Barcelona

Cultura

Palo Alto: turisme responsable i segur

3min lectura

La crisi sanitària de la Covid-19 ha afectat, sobretot, el sector

Comunitat

Brava Fabrics, de Barcelona al món

4min lectura

Brava Fabrics és una empresa de proximitat que van iniciar el



Equip Editorial Equip Editorial
  1. Josep RuaixJosep Ruaix says:
    Josep

    Molt be 👍

  2. David MateosDavid Mateos says:
    David

    Esperant amb ‘candeletes’ els serveis i solucions fintech de 11Onze.cat

  3. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:
  4. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    Es un Marquet especial i diferents a l’hora gratificant

  5. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    Visitaré el Palo Market Fest. Tanmateix m’agradaria que hi anunciéssiu l’inici de les operacions bancàries….🙋

Deixa una resposta

App Store Google Play