11Onze District: l’agència de màrqueting d’11Onze

11Onze District és l’agència publicitària interna d’11Onze, pensada per servir a altres marques. Impulsada en un temps rècord. Posa 11Onze a l’avantguarda de la programàtica publicitària. Descobreix com s’ha gestat 11Onze District, amb Gemma Vallet.

 

Gemma Vallet, directora i impulsora d’11Onze District

 

11Onze District Agency neix com a concepte un tarda d’estiu del 2021 a la terrassa d’una masia del Maresme (Vallès Oriental, Barcelona, Catalunya). En aquell moment, el president d’11Onze, James Sène, té clar que tota xarxa social com la que sustenta la comunitat 11Onze, i igual que Meta o TikTok o Google tenen, ha de tenir la seva pròpia agència per donar servei a les marques.

En James, en aquell moment l’anomena 11Onze Agency, i encarrega la seva creació a la Gemma Vallet, directora i impulsora de l’agència 11Onze, qui a més de dotar-la de serveis alineats amb la visió del president d’11Onze i amb el mercat, li afegeix: District o Districte, perquè un dels principals objectius de l’agència és donar un espai rellevant, un aparador o un ‘showroom’ digital o híbrid a les marques i empreses dins de la comunitat d’11onze.cat, i arreu del món.

Un any després, a 11Onze District acabem de superar la primera fase startup, embrionària de definició de model i prova de model de negoci. A hores d’ara, ja tenim ben definida la plataforma 11Onze District, com a agència: què és, els serveis bàsics publicitaris i de màrqueting que ofereix, i el valor que real que aporta a nivell ‘branding’ i de negoci.

Fruit de la reputació de marca d’11Onze i del nostre bagatge en grans grups multinacionals publicitaris, hem pogut atreure en molt poc temps, en temps rècord, ‘partners’ líders en programàtica publicitària per a poder activar campanyes digitals tant en l’àmbit local com a escala internacional amb totes les garanties. També, ben aviat podrem oferir continguts publicitaris de vídeo nadiu dins d’11Onze.cat, gràcies a una plataforma OTT capdavantera.

Hem dotat 11Onze District de la darrera tecnologia en publicitat i màrqueting en un temps rècord. Pensem que les agències de mitjans tradicionals i les grans agències de serveis generals publicitaris fa més d’una dècada que estan digitalitzant els seus serveis, mentre que 11Onze District, en només 3 mesos, s’ha capacitat per operar i oferir serveis capdavanters, de qualitat provada en publicitat programàtica, entre altres serveis. 

Ens estem preparant i treballant per a entrar en una fase de creixement orgànic a nivell negoci.

 

A 11Onze District es treballa per aconseguir 3 grans reptes:

-Aportar valor diferencial a les persones que formen la comunitat 11Onze, als membres registrats a 11onze.cat, a través de marques innovadores, sostenibles com poden ser Natulim o Basi Group, entre altres marques amb les quals construïm propostes exclusives per a la comunitat 11Onze.

-Aportar un valor molt singular a les marques que anem incorporant a la comunitat 11Onze.cat a través de la creació de campanyes molt especials i d’oferir-los un espai, un districte digital, i en el futur, un espai híbrid.

Des de l’agència 11Onze District fem des de la ideació de la campanya, la gestió, producció i activació, fins a l’analítica digital i de negoci. Estem capacitats per activar i difondre les campanyes de les marques ‘partners’ o marques amigues d’11Onze dins d’11Onze.cat, els seus canals propis. I reiterar que 11Onze District està capacitada per gestionar i contractar campanyes en mitjans digitals tant locals com internacionals, gràcies a la publicitat programàtica i la intel·ligència artificial. 11Onze District està capacitatada per innovar en ‘branded content’ i formats publicitaris com el ‘social selling’ i ‘live shopping’ a través de la nostra xarxa d’agents i ambaixadors de marca.

-El tercer repte d’11Onze District és crear i activar una comunitat d’empresaris, professionals, creadors i creatius per a promoure coneixement al voltant de les fintech i la nova economia. Estem treballant en aquesta direcció amb les Fintech Talks, unes xerrades que impulsen el pensament crític, la discussió oberta com a forma d’aportar coneixement per a anticipar-se als reptes de la nova economia i finances. A hores d’ara, les Fintech Talks tenen el seu epicentre a Barcelona ciutat, ciutat referent com a ‘hub’ d’innovació i emprenedoria.

11Onze District, com agència, és quelcom únic, quasi pioner, innovador i ben segur serem capaços de crear llocs de treball de qualitat per a professionals del màrqueting, creatius, i experts en estratègia i publicitat programàtica. També formarem als nous consultors cognitius experts en algoritmes de xarxes socials i cercadors, als que podrem aportar coneixement, al mateix temps que nosaltres podrem aprendre d’ells i créixer.

En els propers 2-3 anys hem de ser capaços de ser un referent respectat en el món publicitari i de màrqueting per qualitat i eficiència, com agència capdavantera en publicitat programàtica, ‘social selling’ i màrqueting de continguts, i generar riquesa com una agència de primera línia.

Benvinguda sigui 11Onze District!

 

11Onze és la fintech comunitària de Catalunya. Obre un compte descarregant la super app El Canut per Android o iOS. Uneix-te a la revolució!

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

Finances

El repte més gran de les PIMES

5min lectura

L’acceleració de la digitalització ha estat un dels reptes més

11Onze

“Hem vingut a fer les coses ben fetes”

2min lectura

“La banca tradicional no ha sigut ètica”, ha asseverat

11Onze

La veritat tritura la ficció

6min lectura

El departament de continguts i mitjans té l’objectiu d’explicar



Gemma Vallet Gemma Vallet
  1. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Benvinguda ets 11Onze District! Encomana il.lusió per a la feina ben feta, dues coses escasses a hores d’ara al nostre país.
    Gràcies Gemma!

  2. Oriol Garcia FarréOriol Garcia Farré says:
    Oriol

    Una gran proposta!, la de la Gemma!

Deixa una resposta

App Store Google Play