

Tres consells per estalviar en el bitllet d’avió
Els bitllets d’avió poden suposar un percentatge important del cost de les vacances quan viatgem a destins llunyans. Tenir en compte les següents recomanacions et pot permetre estalviar un bon grapat d’euros.
Com explicàvem a l’article “Quant no hi ha diners per fer vacances”, una de les grans tendències per als viatges d’enguany és “la cerca del màxim estalvi”. Amb el 20 % del pressupost, el transport suposa una de les principals despeses previstes, segons un estudi de l’Observatori Nacional del Turisme Emissor, i hem de tenir en compte que aquest percentatge es pot disparar si viatgem lluny. Per això, t’oferim algunes recomanacions per estalviar en els bitllets d’avió.
- Anticipa’t. Tingues en compte que resulta clau reservar amb antelació els vols desitjats per aconseguir els millors preus. Quant més s’apropa la data del viatge, més cars solen ser els bitllets, ja que les aerolínies van apujant els preus a mesura que l’avió es va omplint. Si ets flexible amb la destinació, una altra alternativa és esperar a última hora per si algun vol no s’omple i sorgeix una oferta d’última hora.
- Millor entre setmana. Els vols en cap de setmana acostumen a ser més cars que entre setmana, així que tenir flexibilitat en les dates ens ajudarà a pagar menys pel mateix trajecte.
- Redueix el teu equipatge. Portar poc equipatge ens estalviarà haver de pagar per facturar la maleta. A més, un equipatge lleuger ens facilitarà els desplaçaments i poder-nos moure en transport públic. Per minimitzar l’equipatge convé portar peces de roba que s’eixuguin ràpidament i que es puguin combinar fàcilment entre elles.
Més enllà de l’estalvi, una recomanació per treure tot el suc a les vacances quan tenim destinacions llunyanes és aprofitar les escales: el fet d’escollir vols d’enllaç prou espaiats en el temps ens pot permetre visitar la ciutat on fem l’escala.
T’encanta viatjar? Amb 11Onze Viatges pots reservar allotjament al millor preu, sense escanyar a la indústria turística.
Deixa una resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Gràcies!
👍
Gràcies, Manel!!!