Servei d’atenció 24h: el model 11Onze
Les entitats bancàries hauran d’atendre de manera personalitzada als clients les 24 hores. Així consta a l’esborrany d’una nova llei en la qual estan treballant els ministeris de Consum i Assumptes Econòmics. A 11Onze hem estat pioners i oferim aquest servei des del primer dia.
Una fincom per a les persones, feta per persones. Aquest és un dels pilars d’11Onze i la raó de ser de la nostra comunitat. Una visió que neix de la necessitat palpable per part dels clients de ser atesos de forma personalitzada, de ser escoltats i assessorats de forma ètica, i vetllant pels seus interessos les 24 hores.
L’esborrany de la nova llei d’atenció al client 24 hores obligarà les entitats bancàries a fer el que nosaltres ja fem. Les empreses capdavanteres sovint impulsen millores abans que ho faci la legislació. Ara mateix a 11Onze som una de les poques entitats adaptades a la llei que prepara el govern espanyol i la primera a oferir un servei d’atenció personal per videotrucada, ‘11Onze a Casa’.
La proposta de normativa també inclou exigències respecte a la qualitat del servei, i insta a les entitats a assegurar-se que el personal en departaments d’atenció al client tinguin una capacitat i formació especialitzada. Un cop més, a 11Onze hem anat més enllà de la normativa amb els certificats del CISI.
La crisi financera global del 2008 i els escàndols de corrupció bancaria van fer imperiosa la necessitat de reforçar el grau de protecció dels usuaris de productes i serveis d’inversió, incrementant els nivells de transparència vers els clients, i establint un major control sobre les entitats que presten aquests serveis d’inversió.
És en aquest context que algunes entitats financeres, com 11Onze, no es conformen només a complir la normativa MIFID II imposada per la Unió Europea, sinó que van més enllà en la formació dels seus empleats, per tal de garantir la integritat, ètica i qualitat dels serveis prestats, i així guanyar-se la confiança dels seus clients, sense espera que una nova normativa els obligui a fer-ho.
11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.
Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:
“CISI certifica a més de 50 agents”
3min lecturaFunds Society ens explica com el CISI ha certificat a més de 50 agents d’11Onze.
Aixo esta molt be.
Moltes gràcies pel teu comentari, Joaquim!!!
Ok 👍
Gràcies, Josep!!!
La catalanitat i per sobre de tot la claredat i transparència des del primer moment són els puntals que em motivaren a participar en aquest projecte comunitari
Moltes gràcies pel comentari Francesc, així seguirem per molts anys!! Ens trobem a La Plaça.
Això diu molt del vostre tarannà, i de la vostre manera de fer. Prioritzar l’atenció al client, informar-lo, dotar-lo de coneixement, la transparència,… Malauradament no tothom ho fa per no dir ningú.
Orgullós de formar part d’aquesta família.
Contents de tenir-te entre nosaltres Manuel!! Seguim
Anticipar-se a les lleis. Se´n diu “veure-les venir”. Les lleis són per regular, posar ordre en la convivència i protegir el dèbil. A 11onze no li cal que una llei li digui que s´ha d’atendre el client com una persona, ho dóna per fet, per això quan els altres van ell en ve. I segur que el negoci hi surt guanyant. Al planificar pots assegurar la qualitat del servei.
És així com tu dius Mercè, ens anticipem!, gràcies pel comentari
👌
Gràcies, Joan!!!