Servei d’atenció 24h: el model 11Onze

Les entitats bancàries hauran d’atendre de manera personalitzada als clients les 24 hores. Així consta a l’esborrany d’una nova llei en la qual estan treballant els ministeris de Consum i Assumptes Econòmics. A 11Onze hem estat pioners i oferim aquest servei des del primer dia.

 

Una fincom per a les persones, feta per persones. Aquest és un dels pilars d’11Onze i la raó de ser de la nostra comunitat. Una visió que neix de la necessitat palpable per part dels clients de ser atesos de forma personalitzada, de ser escoltats i assessorats de forma ètica, i vetllant pels seus interessos les 24 hores.

L’esborrany de la nova llei d’atenció al client 24 hores obligarà les entitats bancàries a fer el que nosaltres ja fem. Les empreses capdavanteres sovint impulsen millores abans que ho faci la legislació. Ara mateix a 11Onze som una de les poques entitats adaptades a la llei que prepara el govern espanyol i la primera a oferir un servei d’atenció personal per videotrucada, ‘11Onze a Casa’.

La proposta de normativa també inclou exigències respecte a la qualitat del servei, i insta a les entitats a assegurar-se que el personal en departaments d’atenció al client tinguin una capacitat i formació especialitzada. Un cop més, a 11Onze hem anat més enllà de la normativa amb els certificats del CISI.

La crisi financera global del 2008 i els escàndols de corrupció bancaria van fer imperiosa la necessitat de reforçar el grau de protecció dels usuaris de productes i serveis d’inversió, incrementant els nivells de transparència vers els clients, i establint un major control sobre les entitats que presten aquests serveis d’inversió.

És en aquest context que algunes entitats financeres, com 11Onze, no es conformen només a complir la normativa MIFID II imposada per la Unió Europea, sinó que van més enllà en la formació dels seus empleats, per tal de garantir la integritat, ètica i qualitat dels serveis prestats, i així guanyar-se la confiança dels seus clients, sense espera que una nova normativa els obligui a fer-ho.

 

11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

Premsa

“CISI certifica a més de 50 agents”

3min lectura

Funds Society ens explica com el CISI ha certificat a més de 50 agents d’11Onze.

11Onze

Certificat CISI: a 11Onze els agents més preparats

3min lectura

Què són els certificats CISI? Per què són tan prestigiosos?

11Onze

‘11Onze a Casa’, més a prop de la comunitat

3min lectura

“És una eina fantàstica!”, resumeix la cap d’agents Mireia Cano. I tu, ja has demanat cita?



Equip Editorial Equip Editorial
  1. Joaquin Lopez ArandaJoaquin Lopez Aranda says:
    Joaquin

    Aixo esta molt be.

  2. Josep RuaixJosep Ruaix says:
  3. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc

    La catalanitat i per sobre de tot la claredat i transparència des del primer moment són els puntals que em motivaren a participar en aquest projecte comunitari

    • Jordi OllerJordi Oller says:
      Jordi

      Moltes gràcies pel comentari Francesc, així seguirem per molts anys!! Ens trobem a La Plaça.

      Fa 2 mesos
  4. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manuel

    Això diu molt del vostre tarannà, i de la vostre manera de fer. Prioritzar l’atenció al client, informar-lo, dotar-lo de coneixement, la transparència,… Malauradament no tothom ho fa per no dir ningú.
    Orgullós de formar part d’aquesta família.

    • Elisabet Porqueras GarciaElisabet Porqueras Garcia says:
      Elisabet

      Contents de tenir-te entre nosaltres Manuel!! Seguim

      Fa 2 mesos
  5. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Anticipar-se a les lleis. Se´n diu “veure-les venir”. Les lleis són per regular, posar ordre en la convivència i protegir el dèbil. A 11onze no li cal que una llei li digui que s´ha d’atendre el client com una persona, ho dóna per fet, per això quan els altres van ell en ve. I segur que el negoci hi surt guanyant. Al planificar pots assegurar la qualitat del servei.

    • Elisabet Porqueras GarciaElisabet Porqueras Garcia says:
      Elisabet

      És així com tu dius Mercè, ens anticipem!, gràcies pel comentari

      Fa 2 mesos
  6. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

App Store Google Play