Quants diners puc tenir en un compte d’11Onze?

El Canut, la nostra super app, continua creixent i afegint funcionalitats que de vegades poden generar preguntes entres els nostres clients. Parlem amb Iu Alemany, back office manager d’11Onze, per aclarir per què hi ha una limitació de 15.000 euros cada 7 dies naturals en els ingressos a comptes 11Onze.

 

Aquest dubte sobre la limitació en la quantitat que es pot transferir és una mostra grandiosa de la confiança que ens fan els clients”, assenyala Iu Alemany. A 11Onze volem que tots els serveis financers siguin 100% segurs. I és precisament per això, explica Alemany, que el nostre proveïdor financer necessita validar que totes les operacions que superen els 15.000 € en 7 dies naturals compleixen fil per randa la Llei 10/2010.

“La Llei 10/2010 ens obliga a justificar l’origen dels diners quan es tracta d’ingressos de més de 15.000 euros. Des de l’equip de Back Office podem ajudar a accelerar els tràmits”.

Per què aquest límit en la quantitat que es pot transferir? Què preveu la Llei 10/2010 exactament?

Si un client fa un ingrés superior als 15.000 € en 7 dies naturals, siguin 15.001 € o 25.000 € tot l’import quedarà bloquejat, no només el diferencial que superi els 15.000 €. Aquesta xifra quedarà retinguda, perquè el nostre proveïdor financer, per la normativa que preveu el blanqueig de capitals, aquesta Llei 10/2010, necessita validar amb una sèrie de documents els orígens d’aquests diners. Un cop els documents presentats pel client són validats pel nostre proveïdor, els diners retinguts deixen d’estar-ho i passen a disposició del client immediatament.

 

En el cas que un client necessiti fer transferències de grans quantitats al compte 11Onze, quins tràmits cal posar en marxa?

Si un client té pensat ingressar més de 15.000  € en menys de 7 dies naturals, pot fer dues coses. La primera, fer un ingrés just per sota dels 15.000 , esperar 7 dies naturals i, després, tornar a ingressar la quantitat que vulgui, així s’estalviarà els tràmits que hem explicat abans, i la retenció temporal dels diners. Es poden fer tants ingressos seguint aquesta normativa com es vulgui, fins a disposar d’un Saldo màxim al compte de 50.000 €. Si un client amb un saldo de 50.000 € al compte, fa un nou ingrés, que suposi superar el saldo, aquest ingrés serà retornat al compte d’origen un cop fetes les validacions pertinents.

I la segona?

Si avisa de la seva voluntat a l’equip de Back Office d’11Onze, enviant un correu electrònic a [email protected], podrem avançar-nos amb els tràmits de cada cas concret, i, per tant, fer més àgil el temps d’espera pel desbloqueig del saldo que quedi retingut. O, fins i tot, si tenim la documentació llesta abans de la transferència, ens podrem avançar al nostre proveïdor per advertir-lo i justificar la transferència que està a punt d’entrar. Així, segurament podrem reduir la retenció de part de l’ingrés entrant. 

 

Creieu que pròximament s’eliminarà aquesta limitació?

Aquests límits d’ingrés de 15.000 €, i de saldo màxim de 50.000 €, estan pendents de revisió, quan hi hagi canvis s’informarà ràpidament. Ara com ara, estem millorant el procés perquè sigui el menys feixuc possible per part del client, i que l’aprovació sigui més ràpida per part del nostre proveïdor.

 

Esperàveu que la gent transferís tants diners als seus comptes 11Onze?

No esperàvem la resposta que hem tingut amb el poc temps que fa que estem operatius. Que als nostres clients els hagi sorgit aquest dubte és una mostra grandiosa de la confiança que ens fan, i de les ganes que tenen de ser partícips d’un nou estil de fer finances. És un símptoma inequívoc del cansament que la majoria de la gent sentim per la banca tradicional i de les ganes de voler formar part d’alguna cosa diferent. No tenim cap dubte que tota aquesta passió en el sector financer català es tradueix en dubtes, com aquesta limitació dels 15.000 €. Per això, volem fer el camí més fàcil, àgil i transparent possible als nostres clients.

 

11Onze és la comunitat fintech de Catalunya. Obre un compte descarregant la super app El Canut per Android o iOS. Uneix-te a la revolució!

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

Economia

Tots els comptes en un sol lloc i més segurs

5min lectura

La PSD2 és la directiva europea que regula els serveis de

11Onze

A 11Onze ja pots pagar amb el mòbil

2min lectura

Ja pots utilitzar el teu mòbil com si fos la teva targeta 11Onze.

11Onze

El procés de verificació, encara més simple

3min lectura

A 11Onze creixem gràcies als suggeriments de la nostra



Equip Editorial Equip Editorial
  1. Danilo Mario GerardoDanilo Mario Gerardo says:
    Danilo Mario

    Estic buscant damnificats – com jo – pels abusius procediments de control de provinença dels fons (límit 14.999 €).
    Qui em vol contactar em pot enviar un whatsapp (+39 370 3158222).
    Objectiu : acció comuna
    Gràcies
    Danilo

  2. Andreu RecheAndreu Reche says:
    Andreu

    Ja tinc la conta i la tarjeta, pero estic s l’espera de poder incluir a la mateixa conta la meva dona, ara es posible?

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Em temo que, ara per ara i en aquest compte de pagament, això no és possible, perquè és per a un únic titular. Això no obstant, pot ser que productes similars que oferirem en el futur sí que permetin aquesta cotitularitat. Gràcies per plantejar-ho!

      Fa 8 mesos
  3. Daniela SimónDaniela Simón says:
    • Laura Bunyol BartrinaLaura Bunyol Bartrina says:
      Laura

      Informació és poder Daniela, gràcies per seguir!

      Fa 8 mesos
  4. Jordi Grabolosa VilaJordi Grabolosa Vila says:
    Jordi

    Bona tarda, gràcies per la informació! Segueixo mantenint el meu compte actiu perquè crec en el vostre projecte, però de moment no el faig servir ja que no rebo notificacions push de cap moviment, cosa que em sembla indispensable per poder operar, ni es poden filtrar moviments. Fa uns dies, us vaig escriure i em vàreu informar que preparàveu una nova actualització aquella mateixa setmana i d’això ja fa uns mesos. Teniu previsió de quan llançareu una pròxima actualització per iOS? Gràcies!

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Estigues atent a les novetats que vagin sortint a La Plaça, Jordi. Sí, tots estem esperant millores i actualitzacions, però de vegades triguen més del compte en arribar… Moltes gràcies pel teu comentari.

      Fa 9 mesos
  5. Joaquin Lopez ArandaJoaquin Lopez Aranda says:
    Joaquin

    Bona informació.

  6. Jesus Manuel Nuňez TizadoJesus Manuel Nuňez Tizado says:
    Jesus Manuel

    I fins a quina quantitat podem tenir a un compte?

    Fa 9 mesos
    • Silvia GarrigaSilvia Garriga says:
      Silvia

      La quantitat que pots tenir la decideixes tu, però a partir dels 50.000 euros en béns (de tot tipus), a l’estranger, s’ha de presentar a hisenda el model 720, declarant aquests imports i/o béns.

      Fa 8 mesos
  7. Josep RuaixJosep Ruaix says:
    Josep

    Molt be 👍

  8. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    Conèixer els límits i les raons que els motiven ens ajuda a ser més eficients. Gràcies

  9. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    Poquet a oquet, però amb pas ferm 💪💪

  10. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    També cal la documentació si és una altra persona qui et transfereix els diners o només quan tu mateix fas un traspàs d’un compte propi?

    • Toni MataToni Mata says:
      Toni

      Sí, qualsevol pagament de més de 15.000, ha d’acreditar el seu origen.

      Fa 9 mesos
  11. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    11Onze segueix creixent i millorant els serveis gràcies

  12. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

App Store Google Play