Primer aniversari de La Plaça

11Onze celebra el primer aniversari de la comunitat el pròxim 22 d’abril. Repassem la trajectòria de la primera comunitat fintech dels Països Catalans en un primer any marcat per reconeixement internacionals, innovació i un llarg recorregut per endavant. Ens ho explica el president d’11Onze, James Sène.

 

Ara fa un any, 11Onze iniciava un projecte capdavanter que posaria a l’abast de milers de consumidors una nova metodologia per entendre i viure el sector financer. En un nou Podcast d’11Onze, James Sène ens detalla les claus per entendre l’èxit de La Plaça, que ja compta amb més d’11.000 membres, i ens desvetlla el camí que seguirà la plataforma en els pròxims mesos.

En un món marcat per l’e-commerce, 11Onze ha iniciat una nova era basada a crear un entorn de confiança: La Plaça. Una comunitat de membres que tenen i tindran al seu abast tot de productes i serveis orientats a un objectiu molt concret: gestionar tant els diners com el benestar dels seus membres.

 

La innovació de La Plaça, reconeguda internacionalment

Al llarg d’aquest any, 11Onze ha estat seleccionada i premiada en reconeixements de prestigi com el Premi Vega Digital 2021, els Webby Awards i els UX Design Awards. Sène destaca que aquests reconeixements premien “un esforç increïble per fer aquesta aposta”. Amb més de 1.000 vídeos i 1.200 articles, La Plaça aposta per un ampli ventall de contingut propi, en tots els formats i per a tots els públics.

Sène destaca que la clau ha sigut posar al servei del client una eina, no un catàleg, i justament això és el que es valora, “la innovació que s’ha fet en l’aproximació dels clients als sistemes financers”. Afegeix que “ningú ho ha fet de la forma que ho hem fet: creant una xarxa social privada en la qual el contingut és al voltant dels diners i del benestar dels membres”.

Posar en valor la veritat

La veritat corona l’estratègia d’11Onze, i en aquest sentit Sène és tant clar com el primer dia “no és normal que no es puguin donar serveis financers de forma transparent, dient als clients la veritat”. L’autenticitat i la transparència tenen un paper clau a La Plaça, des dels preus dels serveis fins a la naturalesa dels productes, passant pels vídeos tòpics en què els mateixos agents d’11Onze ens parlen sobre diferents temes.

Un any després, La Plaça obre una nova etapa i es converteix en un ‘markeplace’, un mercat on els membres es poden trobar per comprar. Sigui per comprar productes individualment, per fer-ho conjuntament -com en el cas de l’or- o per intercanviar béns i serveis entre ells, tal com passarà en el futur. El president d’11Onze destaca que aquest ventall de possibilitats que s’ofereixen als membres esdevé “un oasi on pots estar tranquil perquè allò que se’t proposa té sentit, ho pots entendre”. 

Tots els productes que es recomanen des d’11Onze tenen un sentit i s’alineen amb la filosofia del projecte per afavorir el benestar financer dels seus membres, i de la mateixa manera que es planteja, es presenta a la comunitat, de manera que com a usuari “pots prendre una decisió tu sol i pots fer transaccions amb tota tranquil·litat. Això també és una revolució” conclou Sène.

 

11Onze és la comunitat fintech de Catalunya. Obre un compte descarregant la super app El Canut per Android i Apple. Uneix-te a la revolució!

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

11Onze

Tot el que ha passat mentre arrencàvem 11Onze

4min lectura

11Onze explica en un documental els entrebancs que

11Onze

Comença la Primavera 11Onze

2min lectura

11Onze consolida el seu compromís de ser una entitat

11Onze

“El que demana la gent és servei”

2min lectura

La revolució fintech està fent tremolar els pilars de la banca



Equip Editorial Equip Editorial
  1. Manuel Bullich BuenoManuel Bullich Bueno says:
    Manel

    Es ben cert q els fonaments d’11ONZE es la transparència, esperem q mica en mica es puguin anant desplegant la resta de tentacles del canut, la de preciosos 11Onze ha estat molt encertada, sou uns cracks

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      De mica en mica ho anirem fent tot, fer una fintech bancària del no res és una feinada descomunal, i com sempre ha dit en James, si fos tan i tan fàcil ja ho hagués fet algú altre abans… Si fóssim uns cracs ja ho tindriem tot més enllestit. Moltes gràcies pel teu comentari, Manel!!!

      Fa 2 anys
  2. Pere SorianoPere Soriano says:
    Pere

    Tal com comenteu sobre tot ser transparents i dir la veritat, no tant sols semblar-ho si no que sigui real. Gràcies.

    • Jordi CollJordi Coll says:
      Jordi

      Tota la raó del món, Pere, però ja saps que en realitat sempre mirem de dir allò que realment és. Moltes gràcies pel teu comentari, Pere.

      Fa 2 anys
  3. Jordi MorenoJordi Moreno says:
    Jordi

    M’ha agradat molt l’entrevista. La campanya de preciosos 11 em sembla que caldria convertir-la en la campanya anual de principis d’any d’inversió, recollida de beneficis i reinversió per tal d’obrir cada any amb la máxima capitalització d’estalvis. Moltes gràcies per l’entrevista👌

Deixa una resposta

App Store Google Play