Tot i més per moure’t dins El Canut

Introduir les dades, fer el procés de verificació, obrir una targeta… Els 5.000 primers clients han començat a descarregar El Canut i l’equip d’11Onze es mobilitza per donar resposta immediata. Lara de Castro, Iu Alemany i Marifé Fariñas responen totes les preguntes.

 

“Som una empresa del món de la banca i la seguretat és primordial. El primer registre és molt exigent i, per això, hi ha doble verificació de residència i es demana molta documentació. Els clients han d’entendre que, malgrat que aquest tràmit pugui ser feixuc, això és més seguretat per a ells”, argumenta, només començar, Iu Alemany de l’equip de backoffice d’11Onze. 

De clients n’hi ha tants com persones al món: n’hi ha que fan el procés de validació en uns minuts i n’hi ha que tarden hores. En tots els casos, però, l’acompanyament és “molt personalitzat”, diu la cap d’agents Lara de Castro. De Castro revela que la majoria de preguntes tenen a veure amb problemes tècnics, però que els agents 11Onze hi són “sempre que se’ls necessita, a qualsevol hora”. Quina documentació cal tenir preparada per poder fer la validació? Què cal fer perquè el procés sigui el més ràpid possible? L’Iu, la Marifé i la Lara ens ho expliquen en aquest podcast, en conversa amb Toni Mata.

 

11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

Tutorial: Demanem una targeta 11Onze

1min lectura

Amb El Canut pots demanar les teves targetes d’11Onze.

11Onze

T’ajudem a fer una transferència?

1min lectura

La nostra cap d’agents 11Onze, Lara de Castro, t’explica com

Tutorial: Com activar El Canut?

1min lectura

L’Iu Alemany t’explicarà quins passos has de fer per activar-lo.



Equip Editorial Equip Editorial
  1. Daniela SimónDaniela Simón says:
  2. Carles BalariCarles Balari says:
    Carles

    Dia: 20/10/2021. Hora: 13:45 He trucat tres vegades al telèfon d’atenció al client d’11Onze, opció català, i les tres vegades, després d’una estona d’espera, la trucada s’ha penjat, tot demanant-me en anglès que truqués de nou més tard.
    Ho provaré dintre d’una hora de nou, però en fi…

  3. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    He fet dues consultes per correu electrònic que em va costar trobar on és l’opció : està dins el perfil, però les respostes han estat suficients, entenedores i ràpides.

  4. Com podem fer transferències amb el Canut?

    • Elisabet Porqueras Garcia says:

      A la Plaça hi ha un tutorial que ho explica d’una manera molt entenedora

      Fa 3 anys
  5. montse cabanasmontse cabanas says:
    montse

    és necessari vincular el canut a una conta externa?

    • Xavier says:

      Bones Montse, no és necessari, el que si necessites inici és la recàrrega del teu compte en diners fer-ho d’un compte extern. De totes maneres perquè et sigui més truca’ns i t’expliquem aquests dubtes. Gràcies.

      Fa 3 anys
  6. Bon dia fa dos dies que intento fer l’alta al canut pero quan ha d’enviar el correu de verificacio aquest no arriba mai he provat diversos dies a diverses hores i va reenviant el codi pero aquest no arriba mai al correu designat. Es l’App IOS gracies

  7. Àlex PallarèsÀlex Pallarès says:
    Àlex

    Que es True Layer Console?!?!? Es on em redirigeix quan “linkeixo” un compte de Caixabank a aquí!!! I em diu que faci un SignIn. I si ho torno a provar, l,aprobació de link de saldo I moviment segons cxb está bé, però no hi ha cap dadá en el Canut i em torna a redirigir a la web true layer console…..

    • Laura León AmatLaura León Amat says:
      Laura

      Però cal activar i fer això del True Layer?? Es un mètode de verificació per seguretat… Aquí m’he quedat dubtant jo😢

      Fa 3 anys
    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Hola, Àlex. Estem al corrent d’aquesta incidència i estem treballant per solucionar-la. Hi ha alguns comptes que no s’estant enllaçant bé i, en comptes de redirigir-te a l app d’11onze, es redirigeix a la web del proveïdor de PSD2. De moment, et demanem paciència i que ho provis en un altre moment, més endavant. Gràcies per la teva comprensió!

      Fa 3 anys
  8. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Molt ben explicat, Penso que s´ha de treure importància al temps que cadascú hagi d´invertir en tot plegat, no és cap cursa, sinó en entendre bé el procés abans de començar i anar amb calma . Els documents guardats en fitxer s´han d´imprimir…etc.
    En quant a l´estranyesa d´alguns del perquè tanta validació, hi ha una cosa fonamental. No estem descarregant un App d´un banc en el qual ja tenim compte sinó una App d´una entitat financera que no té ni la més remota idea de qui som. Quan traiem diner en efectiu per finestreta bé que ens demanen el DNI i el comparen amb el que tenen escanejat. Doncs bé a ser al mateix. Es saber qui som.
    Gràcies Marifé, em vas atendre molt bé. Em vaig encallar amb les fotos …!!

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Moltes gràcies, Mercè, perquè la teva explicació no pot ser més clara! Seguim!

      Fa 3 anys
  9. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc de Borja

    Em va costar una mica perquè els missatges per carregar les factures per l’adreça em sortien en anglès (lles instruccions en català) i vaig haver de fer diversos intents

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      El cas és que te n’has sortit i que ara ja ets client d’11Onze, Francesc. Gràcies per ser-hi!

      Fa 3 anys
  10. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    Alicia

    No es fàcil i per aixo entenc que tenim.molta seguretat de les nostres dades,cal la pena insistir i preguntar sinó te’n surts
    Gràcies per aquest podscst

  11. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

App Store Google Play