Tot i més per moure’t dins El Canut

Introduir les dades, fer el procés de verificació, obrir una targeta… Els 5.000 primers clients han començat a descarregar El Canut i l’equip d’11Onze es mobilitza per donar resposta immediata. Lara de Castro, Iu Alemany i Marifé Fariñas responen totes les preguntes.

 

“Som una empresa del món de la banca i la seguretat és primordial. El primer registre és molt exigent i, per això, hi ha doble verificació de residència i es demana molta documentació. Els clients han d’entendre que, malgrat que aquest tràmit pugui ser feixuc, això és més seguretat per a ells”, argumenta, només començar, Iu Alemany de l’equip de backoffice d’11Onze. 

De clients n’hi ha tants com persones al món: n’hi ha que fan el procés de validació en uns minuts i n’hi ha que tarden hores. En tots els casos, però, l’acompanyament és “molt personalitzat”, diu la cap d’agents Lara de Castro. De Castro revela que la majoria de preguntes tenen a veure amb problemes tècnics, però que els agents 11Onze hi són “sempre que se’ls necessita, a qualsevol hora”. Quina documentació cal tenir preparada per poder fer la validació? Què cal fer perquè el procés sigui el més ràpid possible? L’Iu, la Marifé i la Lara ens ho expliquen en aquest podcast, en conversa amb Toni Mata.

 

11Onze s’està convertint en un fenomen com a primera comunitat fintech de Catalunya. Ara, llança la primera versió d’El Canut, la super app d’11Onze, per a Android i Apple. Des d’El Canut es pot obrir el primer compte universal al territori català.

Si t'ha agradat aquesta notícia, et recomanem:

Tutorial: Demanem una targeta 11Onze

1min lectura

Amb El Canut pots demanar les teves targetes d’11Onze.

11Onze

T’ajudem a fer una transferència?

1min lectura

La nostra cap d’agents 11Onze, Lara de Castro, t’explica com

Tutorial: Com activar El Canut?

1min lectura

L’Iu Alemany t’explicarà quins passos has de fer per activar-lo.



Equip Editorial Equip Editorial
  1. Daniela SimónDaniela Simón says:
  2. Carles BalariCarles Balari says:
    Carles

    Dia: 20/10/2021. Hora: 13:45 He trucat tres vegades al telèfon d’atenció al client d’11Onze, opció català, i les tres vegades, després d’una estona d’espera, la trucada s’ha penjat, tot demanant-me en anglès que truqués de nou més tard.
    Ho provaré dintre d’una hora de nou, però en fi…

  3. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc

    He fet dues consultes per correu electrònic que em va costar trobar on és l’opció : està dins el perfil, però les respostes han estat suficients, entenedores i ràpides.

  4. Com podem fer transferències amb el Canut?

    • Elisabet Porqueras Garcia says:

      A la Plaça hi ha un tutorial que ho explica d’una manera molt entenedora

      Fa 10 mesos
  5. montse cabanasmontse cabanas says:
    montse

    és necessari vincular el canut a una conta externa?

    • Xavier says:

      Bones Montse, no és necessari, el que si necessites inici és la recàrrega del teu compte en diners fer-ho d’un compte extern. De totes maneres perquè et sigui més truca’ns i t’expliquem aquests dubtes. Gràcies.

      Fa 10 mesos
  6. Bon dia fa dos dies que intento fer l’alta al canut pero quan ha d’enviar el correu de verificacio aquest no arriba mai he provat diversos dies a diverses hores i va reenviant el codi pero aquest no arriba mai al correu designat. Es l’App IOS gracies

    • James SeneJames Sene says:
      James

      Millor contactar directament als agents pel xat. I et resoldran el problema.

      Fa 10 mesos
  7. Àlex PallarèsÀlex Pallarès says:
    Àlex

    Que es True Layer Console?!?!? Es on em redirigeix quan “linkeixo” un compte de Caixabank a aquí!!! I em diu que faci un SignIn. I si ho torno a provar, l,aprobació de link de saldo I moviment segons cxb está bé, però no hi ha cap dadá en el Canut i em torna a redirigir a la web true layer console…..

    • Laura León AmatLaura León Amat says:
      Laura

      Però cal activar i fer això del True Layer?? Es un mètode de verificació per seguretat… Aquí m’he quedat dubtant jo😢

      Fa 10 mesos
    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Hola, Àlex. Estem al corrent d’aquesta incidència i estem treballant per solucionar-la. Hi ha alguns comptes que no s’estant enllaçant bé i, en comptes de redirigir-te a l app d’11onze, es redirigeix a la web del proveïdor de PSD2. De moment, et demanem paciència i que ho provis en un altre moment, més endavant. Gràcies per la teva comprensió!

      Fa 10 mesos
  8. Mercè ComasMercè Comas says:
    Mercè

    Molt ben explicat, Penso que s´ha de treure importància al temps que cadascú hagi d´invertir en tot plegat, no és cap cursa, sinó en entendre bé el procés abans de començar i anar amb calma . Els documents guardats en fitxer s´han d´imprimir…etc.
    En quant a l´estranyesa d´alguns del perquè tanta validació, hi ha una cosa fonamental. No estem descarregant un App d´un banc en el qual ja tenim compte sinó una App d´una entitat financera que no té ni la més remota idea de qui som. Quan traiem diner en efectiu per finestreta bé que ens demanen el DNI i el comparen amb el que tenen escanejat. Doncs bé a ser al mateix. Es saber qui som.
    Gràcies Marifé, em vas atendre molt bé. Em vaig encallar amb les fotos …!!

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      Moltes gràcies, Mercè, perquè la teva explicació no pot ser més clara! Seguim!

      Fa 10 mesos
  9. Francesc Estafanell PujolFrancesc Estafanell Pujol says:
    Francesc

    Em va costar una mica perquè els missatges per carregar les factures per l’adreça em sortien en anglès (lles instruccions en català) i vaig haver de fer diversos intents

    • AlbertAlbert says:
      Albert

      El cas és que te n’has sortit i que ara ja ets client d’11Onze, Francesc. Gràcies per ser-hi!

      Fa 10 mesos
  10. alicia Coiduras Charlesalicia Coiduras Charles says:
    alicia

    No es fàcil i per aixo entenc que tenim.molta seguretat de les nostres dades,cal la pena insistir i preguntar sinó te’n surts
    Gràcies per aquest podscst

  11. Joan Santacruz CarlúsJoan Santacruz Carlús says:

Deixa una resposta

App Store Google Play